מדריך שיווק בפייסבוק לגיוס עובדים

בעוד שפייסבוק אולי לא נראית כמו בחירה ברורה לשיווק גיוס, כשמסתכלים על המספרים, ברור שזה אתר שאף צוות רכישת כישרונות לא צריך להתעלם ממנו.

כשבעה מכל עשרה מבוגרים משתמשים בפייסבוק, מה שהופך אותו לאחד מאתרי המדיה החברתית הנפוצים ביותר בקרב מבוגרים בארה"ב. בנוסף, כשלושה רבעים ממשתמשי פייסבוק מבקרים באתר מדי יום, כולל כמחצית שעושים זאת מספר פעמים ביום.

עם מסה כזו של האוכלוסייה באמצעות פייסבוק כל יום, הפלטפורמה צריכה להיות חלק קריטי של אסטרטגיית שיווק הגיוס שלך. פייסבוק מאפשרת לך לפלח משתמשים בהתבסס על תחומי עניין ספציפיים של תעסוקה ותעשייה, מה שאומר שאתה יכול למטב את האסטרטגיה שלך כדי לקבל את המותג המעסיק שלך ואת משרות פנויות מול מחפשי העבודה הנכונים.

אז איפה מתחילים כשמדובר בשימוש בפייסבוק לגיוס? בואו לצלול לתוך חלק מהאפשרויות שלך ומה עושה אותם שימושיים:

משרות בפייסבוק

התחל להשתמש בפייסבוק לגיוס על ידי פרסום משרות פנויות של החברה שלך בדף העסק שלך בחינם. כלי זה מאפשר לך להגיע למשתמשים חדשים שייתכן שאינם יודעים מי אתה, ואשר מחפשים באופן פעיל משרות בפייסבוק. אתה יכול לעשות זאת באופן ידני, או להשתמש בפיד XML כדי לאפשר לפייסבוק למשוך עבודות ישירות ממערכת המעקב אחר המועמדים שלך.

ברגע שהם מתפרסמים, משתמשי פייסבוק יכולים לראות את המיקום שלך בסימניה 'משרות' בפייסבוק או ב-Marketplace. אם הם כבר אוהבים את הדף שלך, העבודות שלך יופיעו בראש הרשימה כאשר הם יבקרו בדפים אלה. ואם הם רואים עבודה שהם אוהבים, הם יכולים להגיש בקשה על כל מכשיר.

בנוסף למשיכת מחפשי עבודה, מגייסים יכולים גם לעקוב אחר בקשות ולסקור אותן, ליצור קשר עם מועמדים ואפילו לקבוע ראיונות באמצעות Messenger.

כשחושבים על גיוס ומדיה חברתית, רוב האנשים חושבים על לינקדאין. חברות רבות מאמינות במיתוס הזה שאתה צריך לעשות את כל הגיוסים שלך בלינקדאין.

בכנות, LinkedIn הוא אתר שרוב האנשים משתמשים בו רק כשהם מובטלים ומחפשים עבודה חדשה. אז החיפוש שלך אחר עובדים בלינקדאין יהיה למעשה בסופו של דבר למעט אנשים שאינם מחפשים עבודה באופן פעיל.

לעתים קרובות לעובדים הטובים ביותר כבר יש עבודה. כמה מהעובדים הגדולים ביותר ששכרנו למעשה אפילו לא רצו להחליף עבודה!

הכרטיסיה 'משרות ממותגות בפייסבוק'

בנוסף לשימוש בלוח העבודה של פייסבוק, חברות רבות התקינו אפליקציות שחיות בדף הפייסבוק שלהן כדי לפרט את משרות המשרה שלהן.

שלא כמו Facebook Jobs, אפליקציית משרות אינה מאפשרת למועמדים לחפש ולמצוא את המשרות שלכם בשוק פייסבוק. עם זאת, הם אופציה מצוינת עבור משיכת מחפשי עבודה שכבר לקחו את הזמן כדי ללמוד על המותג שלך על ידי ביקור בדף שלך. למעשה, אפליקציות משרות ממותגות משמשות כאתר קריירה קטן בדף הפייסבוק שלך ומאפשרות למי שמקיים אינטראקציה עם החברה שלך לחקור את התפקידים הפתוחים שלך. עם טקטיקה זו, אתה מגיע לקהל שכבר עוסק.

מודעות חברתיות בפייסבוק

מלבד ההיבטים הממוקדים במשרות של האתר, אתה יכול להשתמש בתכונות אחרות בפייסבוק גם לגיוס. המוצר הידוע ביותר של פייסבוק, מודעות פייסבוק, הוא טקטיקה מרכזית שעוזרת לרומם את המותג של המעסיק ולהגיע לקהלים חדשים. ניתן להשתמש במודעות פייסבוק בכל שלב של משפך המועמדים: כדי לעזור למשוך, לעורר מעורבות מחדש ולשכור.

אם המטרות שלך כוללות הגברת המודעות למותג, אתה יכול ליצור קמפיין שמשתמש בתמונות או בסרטונים מרתקים כדי ליצור עניין סביב חוויית העובד בארגון שלך. לאחר מכן, במקום לבקש מאנשים ללחוץ כדי להגיש בקשה, הקריאה לפעולה שלך יכולה להיות ממוקדת בלמידה נוספת על החברה שלך.

האם אתה מחפש לשכור צוות כדי למלא צרכים מיידיים? באפשרותך ליצור בקלות קמפיין מבוסס תנועה המקדם את משרות המשרה הנוכחיות שלך ולעודד מועמדים להגיש מועמדות כעת. עם מודעות פייסבוק, אתה יכול לעקוב אחר הביצועים שלהן בזמן אמת ולבצע התאמות בהתבסס על מה שמהדהד את המשתמשים.

פוסטים אורגניים בפייסבוק

כמובן, בנוסף לכל האפשרויות האלה, תמיד צריכה להיות לך אסטרטגיה לשיטה המנוסה והאמיתית של פרסום בפיד שלך בפייסבוק בחינם. שמירה על קצב קבוע של פוסטים בדף שלך היא שיטה מצוינת לקידום המותג המעסיק שלך. זה נותן למחפשי עבודה פעילים ופסיביים מקום ללמוד עוד על החברה שלך.

צור לוח שנה של תוכן פייסבוק של תמונות וסרטונים המספק הצצה אל תוך יום-החיים של העובדים שלך, חדשות מרגשות על החברה שלך, ומדי פעם קורא את משרות פנויות שלך.

אסטרטגיית פייסבוק

השימוש בפייסבוק לגיוס יכול להיות פשוט כמו אחת מהטקטיקות האלה, אבל זה עובד אפילו טוב יותר כשאתה מיישם שילוב שלהן באסטרטגיה שלך. כאשר נעשה שימוש יעיל, באפשרותך לשפר את חוויית המועמד.

אתה יכול לגייס עובדים בפייסבוק?

פייסבוק היא הפלטפורמה שבה כולם מבלים הכי הרבה זמן. יותר ממיליארד אנשים מתחברים לפייסבוק מדי יום.

אתה יכול לעודד את העובדים שלך לשתף משרות פנויות בדף הפייסבוק שלהם. אבל זה לא ישיג הרבה. התפוצה האורגנית שלך בפייסבוק מוגבלת לחברים של העובדים שלך.

אתה צריך אנשים שגרים ליד המשרד שלך. אתה צריך אנשים עם כישורים מסוימים.

מספר האנשים שבאמת כשירים לכל משרה פתוחה הוא נמוך. זה מאוד לא סביר כי העובדים הנוכחיים שלך יהיו מחוברים עם מישהו שהוא מושלם לחלוטין לתפקיד – וגם אם הם, אותו אדם יכול בקלות לפספס את זה בניוז פיד שלהם.

אם אתה רציני לגבי הוספת כישרונות מובילים לצוות שלך (מהר), אתה צריך להגיע לקהל גדול יותר בפייסבוק. אתה צריך להשתמש במודעות פייסבוק.

פילוח מודעת הגיוס שלך בפייסבוק

פילוח המודעות של פייסבוק מדהים את המוח. אתה רק צריך לדעת בדיוק את מי אתה מחפש כשאתה מגייס לחברי צוות חדשים.

עבור רוב החברות, המיקום הוא קריטי. אז אתה יכול לעשות פילוח גיאוגרפי בתוך כמה קילומטרים של המשרד שלך

נתונים דמוגרפיים הם מרכיב קריטי נוסף בפילוח המודעות בפייסבוק.

איזו קבוצת גיל אתה מציב כמטרה? אם אתה רוצה מישהו שהוא ברמה התחלתית, אתה רוצה למקד קהל צעיר יותר (מוקדם עד אמצע שנות ה -20).

בנוסף, אתה יכול לפלח את המודעות כך שהן יוצגו בהתבסס על המעסיק, התפקיד, התעשייה וסוג המשרד של משתמש פייסבוק

תחומי עניין הם היבט חשוב נוסף בפילוח המודעות בפייסבוק. אתה יכול לפלח את מודעת שיווק בפייסבוק לגיוס שלך לאנשים שיש להם תחומי עניין מסוימים.

לדוגמה, פילחתי את המודעות שלי לאנשים שהתעניינו בדברים כמו תכנות C++ , שיווק נכנס ו- PPC, מכיוון שאנשים שמעוניינים בדברים האלה יהיו מעוניינים גם למצוא ולהגיש מועמדות לעבודה חדשה נהדרת שמתאימה לתשוקות שלהם.

אתה יכול אפילו להשתמש בשיווק מחדש כדי להגיע לאנשים שביקרו באתר שלך בעבר וכבר מכירים את המותג שלך.

אחרי כל אפשרויות הפילוח למודעה שיצרתי, צמצמתי את השוק שלי, והוא היה למעשה די גדול (כמעט 40,000 אנשים הגיעו) פלוס סופר רלוונטי.

1 תגובות על “מדריך שיווק בפייסבוק לגיוס עובדים”

  1. אמילי

    המדריך ליווק בפייסבוק יכול להיות שימושי במיוחד עבור מנהלי גיוס המחפשים אחרי עובדים חדשים. הם יכולים להשתמש בקמפיין פייסבוק כדי להגדיר את הקהל הרצוי ולפרסם משרות. יש גם אפשרות לגלות בפוסטים מעניינים ולתת חוויות אישיות למשתמשים. יש גם יתרונות נוספים שניתן להשתמש בהם כדי להציע משרות בצורה פופולארית.

כתיבת תגובה

Scroll to Top