צביעת דירה: איך לצבוע דירה עם רולר ב9 שלבים

מדריך צביעת דירה עם רולר ב-9 שלבים פשוטים! שינוי הצבע של החדר הוא דרך מהירה וקלה לשנות לחלוטין את המראה והתחושה שלו. אמנם ישנן מספר שיטות שונות לצביעת דירה (כולל ריסוס, הברשה וגלגול), רולר הוא הבחירה הטובה ביותר כאשר אתה מחפש לכסות במהירות שטחים גדולים, כמו קירות.

כדי להשלים את הפרויקט הזה, לא תצטרך הרבה מבחינת אספקה. כדי להתחיל, תזדקק לצבע, רולר, מגש צבע, מברשת ועוד כמה פריטים בעלות נמוכה שניתן למצוא בחנות לחומרי בניין המקומית שלך.

הקפידו לזכור מטליות טיפה וסרט צייר למניעת בלגנים, ומסיכת פנים להגנה מפני אדי צבע.

מתי לצבוע עם רולר

אם אתה מתכנן לצבוע קירות או חדרים שלמים , רולר הוא האפשרות הטובה ביותר שלך. רולרים נועדו להחזיק כמות משמעותית של צבע, מה שמאפשר להם לכסות שטחים גדולים יותר קל, ומהיר הרבה יותר ממה שניתן לעשות עם מברשת בלבד.

בחירת אורך רולר לצביעת דירה

אורך רולר

בעת קניות אספקה, תבחין שיש באורכים שונים של גלילי צבע לבחירה. האורך שתצטרך יהיה תלוי בגודל השטח שאתה מחפש לצבוע.

האורך הסטנדרטי של רולר הוא תשעה אינצ'ים, אך עבור שטחים קטנים יותר, זמינים גם גלילים של 4 אינץ' ו-7 אינץ'. עבור פרויקטים בשטח גדול, כמו צביעת קירות ורצפות, ניתן לרכוש גם גלילים בגודל 14 ו-18 אינץ'. אם אתה צובע קירות או אזורים גבוהים אחרים, אתה יכול להוסיף מוט מאריך לרולר כדי לעזור לך להגיע לפסגות ולפינות של הקירות ללא צורך בסולם.

אורך תנומה

בדיוק כמו שאורכים שונים של רולים זמינים כדי להתאים לפרויקטים בגדלים שונים, כיסויי רולר מגיעים גם בחומרים שונים, כדי להתאים למשטחי צביעה שונים. אלה נקראים תנומות.

אורך התנומה נקבע על פי המרקם של המשטח שאתה מחפש לצבוע. ממשטחים חלקים מאוד, כמו קירות גבס ודלתות מתכת ועד למשטחים מחוספסים במיוחד כמו בלוקי בטון, תוכל לבחור את כיסוי הגליל המתאים ביותר לפרויקט שלך.

צביעת דירה שיקולי בטיחות

חשיפה לאדי צבע מצבעים ממיסים עלולה לגרום לסחרחורת, כאבי ראש ובחילות. בעיות אלו צפויות להתרחש כאשר צובעים חדר עם אוורור לקוי.

כדי למנוע את זה, אוורר את החדר על ידי שמירה על דלתות וחלונות פתוחים. בנוסף, לבישת ציוד מגן אישי, כמו מסיכת פנים, תסייע במניעת שאיפה של אדי צבע עודפים.

כלים

  • גלגלת צבע
  • מכחול
  • מגש צבע
  • בוחש צבע
  • מוט הארכה
  • זרוק מטליות
  • מסיכת פנים

חומרים

  • קלטת צייר
  • צבע

הוראות

1. הגן על עצמך ועל האזור

לפני תחילת תהליך הצביעה, התחל בכך שתוודא שאתה, והשטח, מוגנים. הסר את כל הרהיטים מהחדר שאתה תצבע והנח מטליות טיפה כדי להגן על הרצפה. פתחו את כל הדלתות והחלונות בחדר שבו תעבדו כדי לאפשר אוורור נאות. בנוסף, לפני שתתחיל לעבוד, הקפד לשים מסיכת פנים וכל ציוד מגן אישי אחר שתרצה.

2. לכסות

גם אם אתם ציירים מיומנים מאוד, אנו ממליצים להשתמש בסרט צייר איכותי על אזורים שאתם רוצים לשמור על נקיון. במקרה של ניתזים, סרט צייר יעזור להגן על לוחות הבסיס, מסגרות הדלתות, אדני החלונות, פיתוחי התקרה, וויינסקורט, מתגי האור או כל אזור אחר בחדר שאתה מיישם אותו.

3. הכן את הצבע והמגש

הכנת מגש הצבע היא קלה, אבל יש שלב חשוב שאתה צריך לזכור. מערבבים היטב את הצבע בדלי לפני העברתו למגש הצבע. לאחר ערבוב, שפכו אותו לצד העמוק של המגש, ואתם מוכנים להתחיל לצבוע.

4. צבע מסביב לקצוות

התחל על ידי חיתוך מסגרת החדר על ידי צביעת היקף רחב של 3 עד 4 אינץ' מסביב לכל קצוות הקיר באמצעות מכחול. בשום פנים ואופן לא חלק זה של עבודת הצבע חייב להיות מושלם, אבל קשה לצבוע את האזורים האלה באמצעות רולר מבלי ליצור הצטברות צבע, אז צביעת זה מבעוד מועד עם מברשת תעזור לך.

5. מרחו את הצבע על הרולר

טובלים את הרולר בצבע ומגלגלים אותו קדימה ואחורה מספר פעמים עד שהוא מצופה לחלוטין. הגליל צריך להיות מכוסה, אבל לא לטפטף. וודאו שמגש הגליל נמצא בקרבת מקום ונגיש לכל משך עבודת הצביעה שלכם, כך שלא תצטרכו ללכת לפינה השנייה של החדר בכל פעם שתצטרכו לטעון מחדש את הרולר בצבע.

6. התחל לצבוע את הדירה

בלחץ קל ואחיד, התחל לצייר החל מ-12 סנטימטרים פנימה מקצה הקיר. במקום להתחיל לכיוון החלק העליון או התחתון של הקיר, התחל עם הרולר שלך באמצע הקטע, וצבוע באמצעות משיכות למעלה ולמטה, תוך גלגול לאחור של הצבע במהלכים למטה.

לעת עתה, הימנע מהקצוות והפינות. לאחר כמה מעברים למעלה ולמטה, ממשיכים בתנועה זו, נעים גם שמאלה לכיוון קצה הקיר וגם ימינה, לכיוון שאר הקיר שצריך לצבוע.

7. שכבות בצביעת דירה

לאחר מספר המשיכות הראשוניות, הרולר יכיל פחות צבע, כך שכעת תוכל לגלגל קרוב ככל האפשר לקצוות, לפינות ולחלק העליון והתחתון של הקיר, מבלי ליצור הצטברות.

משם, חזור על אותו תהליך בערך 6 סנטימטרים מהחלק הראשון שציירת, ושוב, גלגל בתנועות למעלה ולמטה, נע לעבר החלק שצויר קודם לכן. כאשר אתה מגיע לקטע שכבר צבוע, גלגל מחדש במקום שבו הקטעים נפגשים כדי למנוע סימני שבץ. המשיכו בתהליך זה עד לכיסוי הקיר, והניחו לו להתייבש לחלוטין בין שכבה לשכבה.

8. הקפידו על שכבה סופית אחידה

לשכבה הסופית, חזור לקצה הקיר בו התחלת. התחל בתחתית הקיר, התגלגל למעלה, ואז חזרה למטה מעל מה שציירת זה עתה. בכל פעם שאתה חוזר לתחתית, הרם את הגליל מהקיר, ואז עבור לקטע הבא. כל מהלך חדש צריך לחפוף את הקודם, שכן זה יעזור להחליק את הגימור.

9. צביעת דירה לסיים ולנקות

לאחר שהקירות יבשים לחלוטין, מסירים לאט ובזהירות את סרט הצייר. קריעה מהירה מדי או בכוח עלולה לגרום לנזק לא רצוי לעבודת הצבע החדשה שלך. משם, הסר את מטליות הטיפה, החלף את הרהיטים ותיהנה מהחדר הצבוע הטרי שלך.

רוצים שמקצוע יצבע את הדירה שלכם? צרו קשר עם צבעי בקריות וקבלו הצעת מחיר עבור צביעת דירה

1 תגובות על “צביעת דירה: איך לצבוע דירה עם רולר ב9 שלבים”

  1. אמיר

    1. הכנס את החדר לניקוי כדי להסיר כל שריפות, גלם או חומרים מתפזרים.
    2. בחר את הצבע הרלוונטי שלך לצבע את הדירה.
    3. פעל את הרולר בהגדרות המתאימות לחומר הצבע שבחרת.
    4. אתחל את הצבע מתחת לחלונות ובצד הרצף הגבוה ביותר.
    5. צבע בתנוחה מתמטית מתחת לחלונות וכן לאורך הקירות.
    6. צבע בחלקים קטנים בצד הרצף הגבוה ביותר של החדר.
    7. צבע את שטח הקומפרסים בהתאם למראה הכללי של החדר.
    8. כתוב בתוך הצבע בכפול בעזרת מחוזק או קורס מותאם.
    9. נקה את החדר לאחר הצביעה כדי להסיר את המיובש והחומרים פגומים.

כתיבת תגובה

Scroll to Top