מה המדינה הטובה ביותר לעבוד בחו"ל?

עבודה בחו"ל יכולה להיות חוויה עמוקה לגדול הן באופן אישי והן בקריירה שלך. מצא את היעד המושלם עבורך לעבוד בחו"ל בהתבסס על חמש קטגוריות פופולריות, ולמד את הדרישות המשפטיות כדי לקבל מועסקים בכל מדינה.

לחיות ולעבוד בחו"ל זו דרך מדהימה ללמוד על העולם, על עצמך ועל המשמעות של להיות אזרח גלובלי. ככל שהעולם הופך יותר ויותר מחובר, אנשים מחפשים עבודה מחוץ לארץ מולדתם, אבל להחליט לאן לנסוע לחו"ל יכול להיות קשה.

כדי לעזור לך למצוא את עבודת החלומות שלך בחו"ל, הכנו רשימה של המדינות הטובות ביותר לעבוד בחו"ל בהתבסס על קטגוריות פופולריות. שקלנו כמה דברים ביצירת רשימה זו, כולל יוקר המחיה, הקלות של קבלת אשרת עבודה ומשך הזמן שהיא מאפשרת לך להיות מועסק, ואת הזדמנויות העבודה בארץ. המשך לקרוא כדי ללמוד מדוע בחרנו בכל אחת מהמדינות הללו ומדוע עליך לעבוד בהן בחו"ל.

המדינה הטובה ביותר לעבודה עונתית: ניו זילנד

יוקר המחיה: $927 לחודש (USD) משך אשרת עבודה:12 – 23 חודשים בהתבסס על תושבות

אם אתה צעיר מחפש להרחיב את נקודת המבט שלך באמצעות הרפתקה גדולה ולתכנן לממן אותו עם עבודת ביניים לאורך הדרך, ניו זילנד עשויה להיות היעד המושלם בשבילך! מחברות ספורט אתגריות ועד מפעילי טיולים לחקלאים, יש לכאורה הזדמנויות תעסוקה אינסופיות לטווח קצר ועונתי ברחבי הארץ.

בנוסף לתעשיית התיירות המשגשגת, לניו זילנד אין מחסום שפה לדוברי אנגלית. בנוסף, Kiwis הם ידידותיים מאוד, ורוב המטיילים מוצאים את זה די קל להסתגל לחיים בניו זילנד כתוצאה מכך. המדינה ידועה גם ביופיה הטבעי ובאורח החיים החיצוני שלה, מה שהופך אותה למקום המושלם למחפשי הרפתקאות.

כמעט 90% מהגולים מדווחים כי הם מרוצים מחייהם בחו"ל בניו זילנד, מה שהופך אותם למאושרים ביותר בעולם. התרבות הנינוחה של קיווי ואיזון העבודה-חיים שלהם יוצרים אווירה ייחודית באמת. זה יכול להיות מאתגר למצוא חוזי עבודה ארוכי טווח בניו זילנד כגולה, כל כך הרבה מטיילים עובדים במשך עונה כדי לממן עונה של נסיעות במשרה מלאה, ואז לחזור.

כיצד לקבל אשרת עבודה בניו זילנד

ניו זילנד מציעה תוכנית חגים עובדת לתושבים ממדינות ספציפיות ברחבי העולם. אשרת העבודה מאפשרת עבודה ונסיעות ברחבי ניו זילנד עד 12 חודשים, או 23 חודשים אם אתה אזרח של בריטניה או קנדה.

בנוסף, ניתן לרכוש ויזות לבעלי כישורים מיוחדים, החל מתחומי הנדסה ועד טלקומוניקציה. אלה הם בדרך כלל משרות מיומנים מבוססי צורך ויש להם דרישות הרבה יותר מחמירות מאשר תוכנית החגים בעבודה.

מצא עבודה בניו זילנד

התחל את חיפוש העבודה שלך הרבה לפני העונה שאתה מתכנן להיות מועסק במהלך. אם אתם רוצים לעבוד בעונת הסקי, בדקו את NZSki. עבודות חקלאיות מופיעות לעתים קרובות במשרות עונתיות בניו זילנד. בנוסף, עיין בלוח העבודה Go בחו"ל כדי לסנן לפי סוג משימה כדי למצוא את פרסומי המשרות האחרונים.

המדינה הטובה ביותר ללמד אנגלית (TEFL): דרום קוריאה

יוקר המחיה: $962 לחודש (USD) משך אשרת עבודה: 12 חודשים

דרום קוריאה זכתה להכרה כיעד לעבודה בחו"ל לאחרונה, ובצדק. השילוב של תרבות הפופ המהוללת בעולם, המטבח ברמה עולמית, כלכלה משגשגת ושכר גבוה הופכים את קוריאה לאחת המדינות הטובות ביותר לעבוד מעבר לים.

בעוד כל סוגי המשרות זמינים לעובדים בינלאומיים, במיוחד אלה דוברי אנגלית שוטפת, דרום קוריאה בולטת כאחד היעדים הטובים ביותר ללמד אנגלית כשפה זרה (TEFL). בין אם הם מועסקים על ידי תוכנית משרד החינוך הקוריאני (EPIK) או מוסד פרטי, מורים לאנגלית יקבלו שכר תחרותי מאוד וימצאו תלמידים להוטים ללמוד. בנוסף, הטבות העבודה ויוקר המחיה הנמוך בקוריאה מספקים למורים רמת חיים גבוהה והזדמנות לבנות חיסכון.

עם זאת, קוריאה יכולה להיות מקום קשה לחיות אם אתה לא מוכן כמה התאמות תרבותיות, במיוחד כשמדובר בתרבות העבודה. דרגה והיררכיה אומרות הכל, אבל רוב החברות נוטות להבין את ההבדלים התרבותיים ולטפל גולים בהתאם. עם זאת, היו מוכנים לעבוד שעות ארוכות יותר ממה שאתם רגילים – מכיוון של בקוריאה יש את שעות העבודה הארוכות ביותר של כל מדינה מפותחת!

למרות שבוע העבודה הארוך, לקוריאה יש הרבה מה להציע. מהמטרופולין ההומה של סיאול ליופי הטבעי המדהים של פנים קוריאה, יש משהו שכולם יוכלו ליהנות ממנו. בסיאול, בוסאן ודאגו יש קהילות גולים משמעותיות, חיי לילה עשירים, והכי חשוב – אוכל טעים. חיים ועבודה בקוריאה הוא בטוח להיות חוויה של פעם בחיים עבור כל עובד בינלאומי.

כיצד לקבל אשרת עבודה בדרום קוריאה

קבלת אשרת עבודה בקוריאה היא קלה יחסית. הדרך המהירה והקלה ביותר לקבל אשרת עבודה בקוריאה היא להיות מורה לאנגלית תחת אשרת "E-2" של קוריאה.

אם ההוראה אינה התה שלך, לדרום קוריאה יש הסכמים עם כמה מדינות מערביות המאפשרות לעובדים להיכנס על אשרת חופשת עבודה למשך עד שנה. אשרת "מחפש עבודה" מאפשרת לנוסעים לחיות בקוריאה עד שישה חודשים בעת חיפוש עבודה.

מצא עבודה בדרום קוריאה

משרד החינוך הקוריאני והמכון הלאומי לחינוך בינלאומי מפעילים תוכנית אנגלית בקוריאה (EPIK), במטרה לפתח את כישורי האנגלית של תלמידים קוריאנים. החל ישירות דרך פורטל האינטרנט של EPIK.

המדינה הטובה ביותר לנוודים דיגיטליים: קמבודיה

יוקר המחיה: $581 לחודש (USD) משך אשרת עבודה: 12 חודשים עם חידושים בלתי מוגדרים

המגמה הגוברת של נוודים דיגיטליים המתפשטים ברחבי העולם עוררה השראה בכמה מדינות למשוך עובדים אלה עם תוכניות ויזה ידידותיות והטבות אחרות. קמבודיה היא ביתה של קהילת גולים משמעותית, ולאחרונה תפסה את תשומת ליבם של עובדים מרוחקים המחפשים יוקר מחיה נמוך, תרבות יפה, מזג אוויר טרופי ומטבח ברמה עולמית.

מהבירה התוססת פנום פן ועד לעיר הנינוחה סיאם ריפ, עובדים בינלאומיים יכולים לשכור חדר תמורת 300 דולר לחודש בלבד, ולמצוא מקום עבודה משותף בקרבת מקום תמורת 5 דולר ליום בלבד. עם כוח ואינטרנט לא אמינים בבתים ודירות רבים, מומלץ למצוא מקום עבודה נוח כדי לשמור אותך ואת הלקוחות שלך מאושרים. אם חלל עבודה משותף אינו בשבילך, קפצו לאחד ממאות בתי הקפה של Wi-Fi לאורך רחובות קמבודיה.

איכות החיים ותוכנית הוויזה העסקית הלא מכוונת הפכו את קמבודיה למרכז נוודים דיגיטלי בשנים האחרונות. משמעות הדבר היא שתמצא קהילה בינלאומית של עובדים מרוחקים להתחבר אליהם ולבנות את הרשת הגלובלית שלך ולבנות אותה.

כיצד לקבל אשרת עבודה בקמבודיה

קמבודיה היא אחת המדינות הקלות ביותר להשיג אשרת עבודה ארוכת טווח. אשרת עסקים עולה בתחילה 30 דולר. עם זאת, הארכת אשרת העסק מ-30 יום לשנה תעלה לכם 300 דולר נוספים. אפילו טוב יותר, ויזה עסקית ארוכת טווח זו יכולה להתחדש ללא הגבלת זמן.

מצא עבודה בקמבודיה

כנווד דיגיטלי, אתה לא צריך להיות מועסק באופן מקומי, אם כי מציאת עבודה עצמאית מיקום אמין יכול לקחת זמן. אתרים מסווגים בעבודה מסורתית כמו Indeed מאפשרים לך לסנן למטה לעבודה מרחוק בלבד. עם זאת, חשוב שתבהיר עם המעסיק הפוטנציאלי כי אתה מתכנן להיות בחו"ל. Nomads עובד מספק רישומי משרות זמינים עם תגים המראים היכן ניתן לבצע את המשימה. כדי לשפר את הסיכויים שלך למצוא עבודה עצמאית במיקום, מצא ירידי קריירה מקומיים של גולים והצטרף לקבוצות פייסבוק בתעשייה כדי להגדיל את הרשת המקצועית שלך.

המדינה הטובה ביותר לחילופי עבודה: אוסטרליה

יוקר המחיה: $996 לחודש (USD) משך אשרת עבודה: 12 חודשים

אוסטרליה מדורגת באופן עקבי גבוה כמדינה עם איכות חיים מעולה, רמת חיים ואושר כללי. בנוסף, הוא מחזיק בדירוג מדד ההתפתחות האנושית (HDI) המוביל, ברחבי העולם. אנשים כאן נהנים מאיזון עבודה-חיים נהדר – ולא קשה ליהנות מהזמן שלכם מחוץ למשרד במדינה כל כך יפה. למרות שיוקר המחיה גבוה למדי באוסטרליה, גולים עדיין יכולים לחיות בנוחות הודות לשכר המינימום הגבוה יחסית.

עבור מטיילים המחפשים חוויית חילופי עבודה, אוסטרליה היא בחירה מצוינת. ארגונים כמו הזדמנויות עולמיות בחוות אורגניות (WWOOF) מיישרים קו עם מתנדבים עם חוות בתמורה למזון ולוח. WWOOF פועלת באוסטרליה כבר למעלה מ-40 שנה ומספקת תוכניות בטוחות ומתגמלות להחלפת עבודה לאלפי מתנדבים. עם תוכנית ויזה קלה, אוסטרליה היא אחת המדינות הנוחות ביותר למצוא תוכנית חילופי עבודה.

מהחציה הפתוחה שלה, החופים הבתוליים והערים הקוסמופוליטיות, באוסטרליה יש הכל. סידני ומלבורן ידועות באוכלוסייה הרב-תרבותית שלהן, מה שמקל מאוד על גולה להסתגל לחיים באוסטרליה. בנוסף, הצורך בעבודה בתעשיית החקלאות ברחבי אוסטרליה והיעדר מחסום שפה לדוברי אנגלית הופכים את אוסטרליה ליעד אימתני לנצח.

כיצד לקבל אשרת עבודה באוסטרליה

תהליך קבלת אשרת עבודה באוסטרליה זהה בערך לזה של ניו זילנד. לאוסטרליה יש גם תוכנית אשרת "חופשת עבודה" המאפשרת לזרים ללאומים מסוימים להיכנס למדינה למשך 12 חודשים. כמו כן, ישנן אשרות עבודה זמינות לעובדים בינלאומיים העוברים הערכת מיומנויות דומה לזו של ניו זילנד.

מצא עבודה באוסטרליה

ישנם ארגונים מבוססים כמו WWOOF שיחברו אתכם ישירות עם מארח חילופי עבודה המספק ארוחות ולינה בתמורה עד 36 שעות עבודה בשבוע. Workaway הוא משאב פופולרי נוסף להתאמת מטיילים עם אירוח ביתי, חילופי עבודה והזדמנויות התנדבות.

הכירו את אוסטרליה ?

אוסטרליה היא אחת המדינות הגדולות ביותר לפי שטח יבשתי ויש לה מגוון רחב של אקלים ואזורים כולל מדבר, חופים, ואת הארחבה. איפה עוד אתה יכול לבקר 10,685 חופים, יותר מ -500 פארקים לאומיים, ו 8,222 איים במכה אחת? באופן לא מפתיע, אוסטרליה נחשבת לאחת המדינות הצפויות ביותר לעין, מה שהופך אותה ליעד נפלא ללמוד, לעבוד ולנסוע לחו"ל.למד עוד

המדינה הטובה ביותר למטיילים ממוקדי קריירה: גרמניה

יוקר המחיה: $886 לחודש (USD) משך אשרת עבודה: 12 חודשים

כאחת הכלכלות המובילות בעולם (לכל תמ"ג) ובין היצואנים הגדולים ביותר של סחורות, גרמניה מלאה בהזדמנויות מדהימות עבור אנשים בעלי קריירה המעוניינים לעבוד בחו"ל. לתאגידים גלובליים רבים יש משרדים בגרמניה, כלומר יש הזדמנויות למשרות דוברות אנגלית, אם כי חיפוש העבודה יהיה מאתגר יותר. למרבה המזל, בממוצע, לגרמנים יש מיומנות אנגלית חזקה, כך שניתן לנהל את מחסום השפה.

יחד עם הכלכלה המובילה, תרבות מעשירה ואיזון בלתי מנוצח בין עבודה לחיים הופכים את גרמניה למקום נהדר לבנות בו קריירה מעבר לים. אנשים עובדים פחות (כ -27 שעות בשבוע) וחיים טוב יותר כתוצאה מכך! בריאות מעולה, חופשה נדיבה בתשלום, וחוויות בלתי נשכחות מחכים לך בגרמניה.

יוקר המחיה יכול להיות גבוה יותר ממה שאתה רגיל, אבל החיים בגרמניה יכולים להיות פחות יקרים מאשר בערים רבות אחרות באירופה, תלוי איפה אתה מוצא עבודה. לכל עיר יש משהו שונה להציע, מה שהופך אותה למושלם עבור כל גולה. הערים הגדולות נשארות הפופולריות ביותר בקרב עובדים בינלאומיים, כאשר בברלין, מינכן ופרנקפורט יש את קהילות הגולים הגדולות ביותר. לא משנה לאן תגיע, תקבל טעימה מהקסם האקלקטי המאפיין את המדינה האירופית החדשנית הזו.

כיצד לקבל אשרת עבודה בגרמניה

הגשת בקשה לאשרת עבודה יכולה להיות מאתגרת, אך ישנן דרכים להשיג היתר לעבוד ולחיות בגרמניה.

אזרחים של רוב מדינות המערב יכולים להגיש בקשה לוויזת מחפש עבודה (המכונה מחפש עבודה) המאפשרת לך לסדר עבודה בזמן שהותך במדינה ולאחר מכן להגיש בקשה לאשרת עבודה לאחר הבטחת חוזה עבודה.

מצא עבודה בגרמניה

מציאת עבודה בתחום הקריירה שלך בגרמניה תהיה קשה יותר אם לא תדבר גרמנית. Linkedin מאפשר לך לסנן משרות זמינות לפי התעשייה, סוג העבודה והשפה שבה ניתן לבצע את העבודה. בגרמניה יש שוק עבודה תחרותי מאוד, ולכן נטוורקינג חיוני למציאת עבודה. לינקדאין היא גם כלי מצוין למציאת אנשי קשר נוכחיים או בוגרים אחרים המועסקים כיום בגרמניה. פנייה לאנשים אלה לקבלת ייעוץ היא צעד ראשון נהדר. בנוסף, הצטרף לקבוצות פייסבוק גולות והשתתף בירידים בינלאומיים באזור שלך. אם כל השאר נכשל, שקול לצאת למסע חיפוש עבודה לגרמניה.

התחל להגיש מועמדות לעבודת החלומות שלך בחו"ל

ישנן מדינות רבות אחרות שיכלו להגיע לדירוג זה, אך אלה המקומות הטובים ביותר למגורים ולעבודה בחו"ל, המבוססים על איזון בין עבודה לחיים, יוקר המחיה והאושר הכללי של גולים במדינות אלה.

לא משנה היכן תרצו לעבוד בחו"ל, תמיד יהיה קל לבעלי כישורים מיוחדים או השכלה גבוהה לקבל אישור לגור ולעבוד בחו"ל, אבל אל תתנו לזה להרתיע אתכם.

זוהי חוויה כל כך מאירת עיניים לחיות ולעבוד מחוץ לארץ מולדתך ולחוות את החיים והתרבות של מקום אחר. בין אם זו אחת מהמדינות האלה, או אחרת, אתה יכול להרחיב את השקפת העולם שלך ולעשות זיכרונות מתמשכים על ידי עבודה בחו"ל.

כתיבת תגובה

Scroll to Top