מדריך עבור שיווק עסק באינטרנט [נתונים + 10 טיפים]

האם אתה רוצה להגיע ללקוחות שלך באינטרנט? שיווק עסק באינטרנט מאפשר לך להעביר מסרים שיווקיים ללקוחות האידיאליים שלך במגוון פלטפורמות באינטרנט.

במדריך זה, נבחן את ההיבטים השונים של שיווק באינטרנט וכיצד אתה יכול להשתמש בהם כדי להניע תנועה מוסמכת לעסק שלך.

מה זה שיווק עסק באינטרנט ?

שיווק באינטרנט הוא קידום העסק, המותג, המוצרים או השירותים שלך לקהל היעד שלך במסכי שולחן העבודה, הנייד והטלוויזיה החכמה. ישנם מספר סוגים של שיווק באינטרנט שאתה יכול להשתמש בהם, על כולם נדון בקרוב.

אבל קודם כל, בואו נדבר על למה כדאי לכם להשקיע בשיווק באינטרנט.

מדוע שיווק עסק באינטרנט חשוב?

סקר השיווק הדיגיטלי לשנת 2022 קיבל תגובה חיובית דומה לגבי ביצועי שיווק באינטרנט, ואמר כי "70% או יותר אמרו שהעסקים שלהם עמדו או עברו את טווח היעדים לשנת 2021, אם כי תחזית חיובית זו עשויה לשקף ביצועים מול יעדים שתוקנו באמצע השנה לעומת יעדים שנקבעו קודם לכן. למגיפה."

איך שיווק מסורתי משתווה לשיווק באינטרנט?

האם העסק שלך צריך להשקיע בשיווק באינטרנט על פני שיווק מסורתי? השיווק המסורתי כולל רדיו, שלטי חוצות לא דיגיטליים, פרסומים מודפסים ואירועים לא מקוונים.

לשיווק באינטרנט יש צפויות ב-14.3% יותר בשנת 2021. הוצאות השיווק המסורתי, לעומת זאת, היו צפויות לרדת ב-0.2%.

בעוד שחלק מהענפים עשויים להפיק תועלת משיווק ופרסום מסורתיים, רובם ייהנו משיווק באינטרנט.

קרית טק עוזרת לעסקים בתעשיות שונות להשוות את הוצאות שיווק עסק באינטרנט שלהם בשנת 2021.

מהם הסוגים השונים של שיווק עסק באינטרנט?

הנה כמה מהסוגים השונים של שיווק עסק באינטרנט כדי להגיע ליותר לקוחות באינטרנט.

שיווק שותפים

שיווק שותפים מאפשר לעסקים (מפרסמים) למכור את המוצרים שלהם דרך מפרסמים צד שלישי (משווקים שותפים/שותפים) באינטרנט.

ברוב המקרים, המפרסם מספק כתובת אתר הפניה מותאמת אישית (קישור שותף) לשותפים העצמאיים שלו לשימוש בתוכן האתר שלהם, מאמרי בלוג, פוסטים במדיה חברתית והודעות דואר אלקטרוני.

אם מישהו לוחץ על קישור שותף, המפרסם מפצה את השותף עבור כל הפניות או מכירות הנובעות מקליק זה בהתאם להסכם השותף.

זוהי אסטרטגיית שיווק מנצחת לעסקים שרוצים להפוך לקוחות ואוהדים לשותפים להפניה שיכולים להגדיל את הכנסות העסק.

שיווק תוכן

שיווק באמצעות תוכן מאפשר לעסקים להעביר מסרים שיווקיים באמצעות מגוון פורמטים שונים.

שיווק תוכן כולל פוסטים בבלוג, מאמרי בסיס ידע, תיעוד תמיכה, מאמרים לבנים, מקרי מקרה ומשאבי תוכן דומים.

למעלה מ-60% מתקציבי B2B ו-40% מתקציבי שיווק תוכן B2C היו צפויים לגדול בשנת 2021. יתרה מכך, 69% מהחברות אמרו כי ישקיעו את התקציב שלהן ביצירת והפקת תוכן.

אסטרטגיית שיווק תוכן מקיפה מעניקה למחלקות השיווק של האימייל, החיפוש והמדיה החברתית שלך נכסים לקידום.

שיווק במייל

שיווק בדוא"ל מאפשר לעסקים להגיע לאנשים שהסכימו לקבל הודעות שיווקיות בדוא"ל. עסקים יכולים לאסוף מיילים באתר, בבלוג ובערוצי המדיה החברתית שלהם.

על כל שקל שהושקע בשיווק בדוא"ל , מותגים יכולים לצפות לקבל 42 שקל בתמורה.

אם אתה רוצה להמיר יותר מהתנועה באתר שלך, השתמש בשיווק בדוא"ל כדי לשמור את תשומת הלב של אנשים במותג שלך עד שהם מוכנים לבצע רכישה.

שיווק גרילה

שיווק גרילה מאפשר לעסקים להשיג יחסי ציבור בחינם עבור קמפיינים שיווקיים ויראליים מחוץ לקופסה שאנשים רוצים לדבר עליהם.

מסעות פרסום רבים של גרילה מתרחשים במצב לא מקוון, כמו פלאש מוב וקירות אמנות גרפיטי גדולים.

מכיוון שאנשים ידברו וישתפו את החוויה באינטרנט, זה הופך לחלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של העסק שלך.

שיווק משפיענים

שיווק משפיע מאפשר לעסקים להגיע לקהלים חדשים באמצעות משתמשי מדיה חברתית פופולריים. קמפיין מותגים עם סלבריטאים באינטרנט לשיווק מוצרים באמצעות פוסטים ממומנים ותשלום על שותפות.

שיווק משפיעים יכול למלא תפקיד חיוני בהגברת הנראות של המותג בקרב קהל נישה.

שיווק במובייל

שיווק סלולרי מאפשר לעסקים להגיע לצרכנים באמצעות הסמארטפונים שלהם ומכשירים ניידים אחרים. מותגים יכולים להגיע למשתמשים ניידים עם פרסום ממוקד לנייד וכן הודעות SMS/טקסט.

שיווק פודקאסט

שיווק עסק באינטרנט עם בפודקאסט מאפשר לעסקים להגיע לקהלים שמאזינים לפודקאסטים בספוטיפיי, אפל ופלטפורמות אחרות.

מותגים יכולים להתחבר למאזינים באמצעות מודעות פודקאסט, השתתפות בראיונות או השקת פודקאסט על נושאים רלוונטיים בתעשייה.

יחסי ציבור

שיווק עסק באינטרנט עם יחסי ציבור מאפשר לעסקים לקבל נראות למותג שלהם באמצעות המדיה. המטרה של יחסי ציבור היא לגרום לעיתונאים ומשפיענים לדבר על המותג, המוצרים והשירותים שלך.

שיווק יחסי ציבור מבוצע ביעילות, הוא פועל כדי להשלים את הנוכחות של המותג במדיה החברתית ומאמצי בניית קישורים.

שיווק במנועי חיפוש

שיווק עסק באינטרנט בעזרת מנועי חיפוש מאפשר לעסקים להגיע לאנשים באמצעות מנועי חיפוש כמו גוגל, בינג ויאהו.

אופטימיזציה למנועי חיפוש מתמקדת בדירוג בדפי תוצאות חיפוש אורגניים, בעוד תשלום לקליק מתמקד בדירוג בתוצאות חיפוש בתשלום דרך Google Ads ופלטפורמות דומות.

דירוגי חיפוש אורגני ממלאים תפקיד גדול ביצירת תנועה מוסמכת לאתר שלך.

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק עסק באינטרנט דרך מדיה חברתית מאפשר לעסקים להגיע ללקוחותיהם בערוצים כמו פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טוויטר, פינטרסט ו-TikTok.

יש 4.2 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמשתמשים באופן פעיל במדיה החברתית. מתוך אותם משתמשי מדיה חברתית, 27.5% משתמשים במדיה חברתית כדי לחקור מוצרים לקנייה. 44.8% משתמשים במדיה חברתית כדי לחפש מידע נוסף על מותגים.

עם חלק כה גדול מהאוכלוסיה העולמית במדיה החברתית, רוב המותגים יוכלו להתחבר לקהל היעד שלהם דרך אתר רשת חברתית אחד או יותר. מדיה חברתית יכולה גם לעזור לך במאמצי SEO שלך.

שיווק בטלוויזיה בסטרימינג

שימוש בשיווק בטלוויזיה מאפשרת לעסקים להגיע לצרכנים בזמן שהם צופים בתוכניות הטלוויזיה האהובות עליהם באינטרנט. הודות לסטרימינג דיגיטלי, פלטפורמות מודעות יכולות להציע מיקוד ספציפי ומדידות תוצאות.

לשנת 2021, 70% ממשתמשי האינטרנט בגילאי 16 עד 64 ברחבי העולם זורמים תוכן טלוויזיה דרך האינטרנט.

מוכנים להגיע לחותכי החוטים שעברו מטלוויזיה רגילה לסטרימינג דיגיטלי?

שיווק וידאו

שיווק עסק באינטרנט עם וידאו מאפשר לעסקים להגיע לקהל שלהם עם תוכן וידאו. ברוב המקרים, זה מושג באמצעות YouTube ושירותי אירוח וידאו אחרים.

78% ממשווקי הווידאו אמרו שווידאו עזר להגדיל את המכירות. 83% ממשווקי הווידאו אמרו שווידאו מגדיל את זמן השהייה הממוצע באתר, ו-86% אמרו שהווידאו מגדיל את התנועה לאתר שלהם.

השתמש בווידאו כדי למלא את ספריית התוכן שלך, לקדם כחלק מנכסי בניית הקישורים שלך ולשתף כחלק מהקמפיינים שלך במדיה החברתית.

שיווק קולי

שיווק עסק באינטרנט בעזרת חיפוש קולי מאפשר לעסקים להגיע לאנשים המשתמשים בשירותים התומכים בקול כמו אלקסה (אמזון), סירי (אפל) ו-Google Assistant.

זה מתייחס גם לשיווק באמצעות תוכן אודיו חי או מוקלט מראש בפלטפורמות אודיו בלבד כמו Spotify, Clubhouse ו- Facebook Live Rooms.

 

עד 45% מבעלי המכשירים התומכים בקול משתמשים בחיפושים קוליים כדי לקנות.

הקלטות אודיו בלבד יכולות לשמש כתוכן נוסף בספרייה שלך, בפודקאסטים ועוד הרבה יותר.

שיווק עסק באינטרנט לסיכום

אין נוסחה מושלמת עבור שיווק עסק באינטרנט – האסטרטגיה שלך תהיה תלויה לחלוטין בלקוחות הייחודיים שלך, במרחב השוק, במתחרים, במוצרים או בשירותים ועוד.

מקווה שזה נותן לך רעיונות להתחיל לבנות את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שמתאימה לעסק שלך!

עבור שיווק עסק באינטרנט השתמש בשיווק בדוא"ל או במסעות פרסום בדוא"ל. … כתוב הודעות לעיתונות מקוונות. … צור בלוג. … פיתוח תחרויות וקמפיינים ברשתות חברתיות. … מנף פרסום בתשלום לקליק. … בצע אופטימיזציה של האתר שלך להמרות. … פרסם סרטונים ביוטיוב או ברשתות חברתיות אחרות. … מצא משפיענים לעבודה עם המותג שלך

חמשת המרכיבים החשובים ביותר של שיווק עסק באינטרנט מורכבים משיקולים ניידים, חיפוש אורגני, שיווק במדיה חברתית, שיווק תוכן וטיפוח לידים . כל המרכיבים הללו יחד מרכיבים אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מגובשת

כתיבת תגובה

Scroll to Top