איך למצוא עבודה לטווח קצר בחו"ל

האם אתה מחפש דרכים לממן את יעדי הנסיעה ארוכי הטווח שלך? הנה המדריך שלך למציאת עבודה לטווח קצר בחו"ל בעת נסיעה או לקיחת שנת חופש.

אחת השאלות המרכזיות בנוגע לנסיעה ארוכת טווח היא "איך אתה יכול להרשות זאת לעצמך?" הייתה תפיסה מוטעית מתפשטת שנוסעים = חופשה = יקר, וזה לא יכול היה להיות רחוק יותר מהאמת.

מלבד שהייה באכסניות, בישול האוכל שלכם, ובחירה בצורת התחבורה הזולה ביותר, יש טריק אחד להפוך את הנסיעה לטווח ארוך לברת קיימא: עבודות לטווח קצר.

משרות לטווח קצר הן אידיאליות לאנשים בשנת פער… הם מאפשרים לך להשתופף מספיק זמן כדי לחסוך ואז להמשיך במסעות שלך.

"לטווח קצר" הוא ביטוי יחסי, ולכן עבור מאמר זה, אנו מגדירים את זה כעבודה שנמשכה עד שלושה חודשים. עבודות אלה אידיאליות עבור אנשים על שנת פער, כי הם מאפשרים לך להשתופף מספיק זמן כדי לחסוך מספיק כסף כדי להמשיך במסעות שלך.

אוזל הכסף? קבל עבודה לטווח קצר. סקרן לדעת איך זה יהיה לגור איפשהו? מצאו תנוחה לא פורמלית המאפשרת לכם להאריך את שהותכם. אלה בדרך כלל לא מסוג העבודות שבונות קריירה, אבל הן פותחות אפיקים חדשים לניסיון חיים. הנה איך לגרום לזה לקרות.

הכנה

לפני שתתחיל בחיפוש עבודה לטווח קצר, יש כמה דברים שכדאי לזכור:

לאבד את הציפיות

ייתכן שיהיה עליך לעשות עבודה שלא היית עושה אחרת, אז תהיה פתוח לזה. אם אתה בררן לגבי סוג העבודה שאתה רוצה, אתה עלול למצוא את עצמך מובטל. העבודה עצמה הופכת לפחות חשובה מהיתרונות שלה, ואנחנו לא מדברים על בריאות או 401k כאן.

האם הבוס יעסיק אותך? האם העבודה תשלם לך מספיק כדי לעשות את מה שאתה רוצה לעשות הלאה? האם מסגרת הזמן מתאימה ללוח הזמנים שלך? אלה השאלות להתמקד ב,לא "איך זה ייראה בקורות החיים שלי?"

חידוש הכנה

אם כבר מדברים על קורות חיים, יש הרבה בהישג יד. שמור אותם בתיקייה דקה שמתאימה לתיק הגב שלך, כך שתמיד תהיה מוכן לייצר אחד במידת הצורך. נהגתי לשמור את שלי בכיס פנימי מרוכסן כנגד מסגרת התיק שלי, השטח השטוח ביותר הזמין.

לא כל המעסיקים הפוטנציאליים יבקשו לראות קורות חיים; למעשה, קרוב לוודאי שלא. אבל זה אף פעם לא מזיק להיות מוכן יגרום לך להיראות רציני אם אתה נשאל.

קבל את הוויזה שלך לפי הסדר

האם אתה חוקי לעבוד במדינה הזאת? אם לא, תחשוב מאוד, מאוד קשה על אם אתה צריך לחפש עבודה או לא. להיתפס בעבודה ללא אשרת עבודה תקפה יכול להוביל לגירוש וקנסות. לחפש תעסוקה באופן חוקי ולעקוב אחר הכללים – זה הדבר הנכון לעשות.

דע את כישוריך

חשוב על הכישורים הייחודיים שלך וכיצד הם עשויים לחול על עבודות לטווח קצר. לדוגמה, האם אתה דובר שפה אחרת? זה עשוי לתת לך יתרון. יש לך ניסיון בעבודה בחווה? השתמש בו. אתה יודע לגלוש? השתמש בו. חיכית שולחנות במכללה? השתמש בו. אתה מטפס צוקים מיומן? השתמש בו. אתה יכול להקליד מהר במיוחד? תשתמשו בזה!

רוב העבודות שלי לטווח קצר נמקו מלהיות במקום הנכון בזמן הנכון, ולהיות מוכן לשים את עצמי שם בחוץ.

הכרת הכישורים שלך יכולה לעזור ליידע את חיפוש העבודה שלך – לדוגמה, מישהו עם רקע בשירותים משפטיים יהיה לו יותר מזל לסרוק משרדי עורכי דין לעבודת ניהול לטווח קצר מאשר סטודנט קולינרי. נדבר על סוגי עבודות בהמשך, אבל נשתמש במה שאתה יודע כדי למתוח את הגבולות ולפתח רעיונות חדשים.

חיפוש העבודה

עבור למצב מקוון

בצעו חיפוש בגוגל כדי למצוא עבודות מקומיות במיקום שלכם. בעת חיפוש, חפש עבודות המסומנות כ"זמניות" או "סתמיות".

אל תעצור שם. חפש עיתונים מקומיים באינטרנט ובדוק את החלק המסווג. לרענן את פרופיל LinkedIn שלך כדי להבהיר שאתה מחפש עבודה לטווח קצר. השתמש במדיה חברתית לטובתך על-ידי התחברות לאנשים בטוויטר שנמצאים בעיר שלך.

אל תפחדו לצייץ על עסקים שמעניינים אתכם או לעקוב אחריהם בפייסבוק. ברור שזה הופך להיות פחות יעיל כשאתה באזור מרוחק או לא מדבר בשפה המקומית, אבל אל תיתן לזה לעצור אותך.

הצטרף לקבוצות פייסבוק לנוודים דיגיטליים וגולים כדי להגדיל את הרשת שלך. תתפלאו כמה חברות משתמשות בקבוצות פרטיות אלה כדי למצוא כישרון.

עבור למצב לא מקוון

היה היה פעם, הרבה לפני האינטרנט, אנשים היו צריכים להגיש בקשה לעבודה באופן אישי. זו יכולה להיות דרך נהדרת להשיג עבודה זמנית כי מפה לאוזן עוברת דרך ארוכה.

אכסניות הן מקום נהדר לעשות זאת, ולרבים מהם יהיה לוח מודעות עם רישומי משרות בלובי. ייתכן אפילו שתוכל לאסוף עבודה באכסניה, או שהם עשויים לדעת על מישהו שמחפש עובדים זמניים. רק להיזהר כי אתה יודע את הציפיות של כל מעסיקים, כמו, לפעמים, חברות פחות קפדניות להשתמש אכסניות כדי למצוא ולנצל נוסעים נואשים.

אל תשכח לדבר עם חבריך הנוסעים. הגדל את הרשת שלך, ותמצא הזדמנויות ליפול בחיקך.

סוכנויות גיוס

בערים גדולות, בפרט, יהיו בדרך כלל סוכנויות גיוס, או סוכנויות זמניות, הזקוקות למועמדים מיומנים כדי לאייש משרות לטווח קצר (כמו עבודה אדמיניסטרטיבית, עבודה יצירתית, הופעות עצמאיות וכו ').

הירשם עם כמה שיותר וודיע להם שאתה מחפש עבודה להתחיל בהקדם האפשרי. לאחר מכן, אתה יכול לאסוף כמה ימי עבודה חד פעמיים עבור עובד במשרה מלאה בחופשה או לנחות חוזה במשך כמה שבועות או אפילו חודשים. כמובן, הכל מסתכם כאשר אתה מנסה לקיים נסיעות לטווח ארוך.

סוגי משרות לטווח קצר

מהן העבודות המיתולוגיות לטווח הקצר שדיברנו עליהן? האפשרויות הן אינסופיות. מעסיקים צריכים כל מיני סיכויים וקצוות נעשה, ואתה יכול להיות בדיוק האדם לעשות את זה. הנה כמה רעיונות לעבודה שיקבלו את התחלת העבודה:

קטיף פירות ועבודות חווה אחרות

קטיף פירות חייב להיות מועמד מוביל לעבודת הנסיעות המזדמנת האולטימטיבית. אתה לא בהכרח צריך ניסיון אבל צריך להיות בכושר פיזי מספיק כדי לעבוד על הרגליים או כפוף לתנוחות מביכות במשך שעות על גבי שעות. אוסטרליה, בפרט, היא נקודה חמה לקטיף פירות, עם אכסניות לאורך החוף המשמשים כמגייסים לא רשמיים, המחברים חקלאים עם תרמילאים.

עבודה עונתית

חשבו על שדות סקי, מצילים ומחנות קיץ – העבודות האלה תלויות בעונה ויכולות להיות מושלמות עבור אלה שמחפשים חוזה לטווח קצר. בדרך כלל תצטרכו להתחייב לעונה שלמה, שיכולה להימתח קצת יותר משלושה חודשים.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור לגבי מציאת משרות לטווח קצר בשנת הפער שלך הוא שגמישות ויצירתיות ייקחו אותך רחוק.

הדבר הנהדר בעבודה עונתית הוא שהמעסיק שלך עשוי לרצות שתחזור בשנה הבאה אם תעשה עבודה טובה. אתה יכול אפילו לעבוד לפי מחזור וליהנות מעבודות לטווח קצר כל השנה, לרדוף אחרי השמש או השלג – מה שבא לך.

עבודות קרנבל

הקרנבל, מטבעו, הוא עבודתו של הנוסע. למרות שלקרנבלים יש צוות ליבה שיוצא לדרך עם המופע, בדרך כלל יש קצת מרחב תמרון לעובדים זמניים. עבדתי שישה שבועות בקופס הרבור, אוסטרליה, והשתמשתי בקשרים שלי כדי להשיג עוד שבועיים בסידני. זו הייתה עבודת החלומות שלי? לא, אבל זה יענה על הצרכים שלי.

בידור

זוכר מה אמרתי על להיות במקום הנכון בזמן הנכון? במקרה עמדתי מול דלפק הקבלה בהוסטל כשהמנהל קיבל שיחה ממישהו שחיפש כמה תרמילאים הזקוקים לעבודה.

בתוך שלוש דקות הסכמתי לעזור להפעיל טרמפולינות בנג'י במרכז הקניות המקומי; בחור הטרמפולינה בילה 2 – 3 שבועות בכל מיקום, עובר מקניון לקניון – – התאמה מושלמת. אז יש לחפש קיוסקים נודדים או אפילו ביקור בידור כמו סנטה קלאוס. השדונים האלה חייבים לבוא ממקום כלשהו.

אירוח ותיירות

לפעמים קל להתעלם ממה שנכון מולך, כמו עבודת אירוח. ברים ומסעדות יש תחלופה גבוהה המפורסם ולעתים קרובות צריך צוות. כנ"ל לגבי תיירות; אפשר היה לחשוב שהמקומיים יתאימו ביותר לעבודות תיירות, אבל מסתבר שגם התיירים עצמם יכולים לעשות עבודה די טובה.

לדוגמה, בן זוגי עבד כמדריך לזחילת פאבים בוינה, ולקח קבוצות תרמילאים ללילות בעיר. איך הוא מצא את העבודה הזאת? באכסניה, כמובן.

עבודת אכסניה

עבודות מזדמנות באכסניות הן מקור הכנסה פופולרי לתרמילאים. אתה יכול לנהוג בטנדר האכסניה? להיות אדון הבידור, לאסוף קבוצות לאירועי אכסניה? לנהל את דלפק הקבלה? לנקות את חדרי המעונות או המטבח?

שאל ליד השולחן אם יש עבודות זמינות. לעתים קרובות אלה יהיו בתמורה לינה חינם, אבל אם יש לך מזל, יש מזומנים בזה יותר מדי.

גם אם האכסניה שלך לא מחפשת צוות, הם עשויים לדעת על עוד אחד שעושה. זה אף פעם לא מזיק לשאול.

בקרת תנועה

הכרתי אנשים שעשו קורס של יום אחד שנתן להם את ההסמכה הדרושה כדי לעשות בקרת תנועה. אתה יודע, האנשים שעומדים עם השלט STOP / GO, שולטים בזרימת התנועה באתר בנייה. עבודות אלה נוטות להיות קשורות לפרויקטים של עבודות בכביש, כך שחלקן יכולות להיות לטווח קצר בנוחות.

אזהרה – הם יכולים להיות מאוד רצויים וקשה להשיג. השתמש בחברת גיוס כדי לעזור לך למצוא עבודה.

Au זוג / טיפול בילדים

עבודה עם ילדים היא בדרך כלל יותר עבודה לטווח ארוך ועם סיבה טובה. ילדים נקשרים, וזה יכול להיות כואב להיפרד ממשפחה שאוהבת את au זוג שלהם. עם זאת, ייתכנו טיפול בילדים או הזדמנויות עבודה au זוג שנמשכים רק כמה שבועות או חודשים. זה הכי טוב למי שיש לו ניסיון מבוסס בעבודה עם ילדים והפניות חזקות בתחום.

הוראה או הדרכה

בזמן ההוראה בקוריאה, כמעט תמיד היו הזדמנויות לחוזים לטווח קצר במהלך חופשות בית הספר. זה כאשר תוכניות הקיץ פופולריות, ומורים מבוקשים מאוד.

כמו כן, שקול לכסות היעדרויות זמניות או להירשם כמורה מחליף, שבו אתה מקבל להגדיר את השעות שלך. כמו בעבודה au זוג, זה בדרך כלל זמין יותר לאנשים שיש להם רישיון הוראה וניסיון.

בנוסף, לבדוק שיעורים פרטיים או ללמד אנגלית באינטרנט. אם אתה מקבל הוקמה, זה יכול להיות השילוב האולטימטיבי של חופש והכנסה אמינה.

עבודה מבוססת פרוייקט

זה המקום שבו סוכנות גיוס יכולה לשים אותך בקשר עם אנשים שצריכים את הכישורים שלך. בוני, גורואים של IT, כותבי העתקה, מעצבים גרפיים, הזנת נתונים — כל ההתמחויות האלה יכולות להיות שימושיות כשמדובר בחוזים או בעבודה מבוססת פרויקטים.

אלה עבודות עם מסגרת זמן קבועה או מטרה סיום לכאורה, ועובדים זמניים יכולים להיות נוחים. אל תשכח את האינטרנט! אם אתה כותב, מעצב גרפי או מתכנת אינטרנט, באפשרותך למצוא לקוחות ופרויקטים באינטרנט המספקים לך את עצמאות המיקום שאתה מחפש.

עבוד בעצמך

אותם כישורים מיוחדים שיכולים להשיג לך עבודה מבוססת בח"ול יכולים גם לעזור לך להקים סוג עבודה משלך. אתה יכול לגשת לבית ספר על הפעלת תוכנית תיאטרון קיץ? לארוג מחזיקי סירים ולמכור אותם בשווקי אמנות מקומיים? לנהל קורס הערכת יין? חיפוש העבודה המסורתי יכול לצאת מהחלון כשאתה מטייל, אז חפשו השראה בכל מקום! רק תזכור לשמור את זה חוקי.

1 תגובות על “איך למצוא עבודה לטווח קצר בחו"ל”

  1. הנביא

    תחיל עם החפש שלך באתרי משרות או ברשתות חברתיות של החברה שאתה מעוניין בה. גם, ניתן לבקש ממעמדי החברה או ממעמדי ידע בתחומך עזרה במציאת משרות. אפשר לבצע מחקר מקיף של השוק ולהמשיך לעדכן את התפקידים הזמינים באתרי משרות. אם אתה מעוניין בהתקנת עבודה יותר מורכבת, עליך לפנות לסוכנות חינוך המבצעת משרות מקומיות ו/או מחו"ל.

כתיבת תגובה

Scroll to Top