יצירת דף עסקי בפייסבוק: מדריך פשוט 5 שלבים

יצירת דף עסקי בפייסבוק – יש לך עסק? אז אתה צריך דף עסק בפייסבוק כדי להצליח עכשיו ובטווח הארוך.

ברגע שיהיה לך אחד כזה, תוכל לשווק את המוצרים ו/או השירותים שלך ל-1.82 מיליארד המשתמשים הפעילים היומיים של פייסבוק. זה הרבה אנשים! והם רק חמישה צעדים משם…

במאמר זה, נדריך אותך בתהליך כדי ליצור את דף העסקים של פייסבוק של החברה שלך. עד הסוף, תדע בדיוק איך ליצור דף לעסק שלך שמקבל תוצאות.

מהו דף עסק בפייסבוק?

דפי פייסבוק עסקיים הם חשבונות פייסבוק הפונים לציבור ומאפשרים לעסקים מקומיים, למותגים בינלאומיים ולאנשי ציבור לעורר מעורבות בקהילת פייסבוק.

לאחר שתיצור דף לעסק שלך, תוכל לפרסם תוכן, לשתף עדכונים חשובים של החברה, לקדם אירועים ומהדורות חדשות, ולהתחבר באופן אחר לקהל שלך דרך הרשת החברתית הגדולה בעולם.

דף עסקים של פייסבוק גם ייתן לך גישה לפלטפורמת הפרסום החזקה של פייסבוק ולחנויות פייסבוק – שני כלים מדהימים שבהם תוכל להשתמש כדי להגדיל את הפעילות.

איך ליצור דף עסק בפייסבוק

יצירת דף עסקי בפייסבוק – קל ליצור דפים עסקיים של פייסבוק. בצע את התהליך הפשוט בן חמשת השלבים שלהלן כדי להפעיל את הדף של החברה שלך תוך פחות משעה.

שלב 1: יצירת דף

האנשים היחידים שיכולים ליצור ולנהל דפי עסקים הם אלה שכבר יש להם פרופילים אישיים. לכן, ראשית, היכנס לחשבון הפייסבוק האישי שלך.

לאחר שתתחבר, לחץ על "דפים" בתפריט הימני ועל "+ צור דף חדש".

יצירת דף עסקי בפייסבוק היא פשוטה!

לאחר מכן הזן את שם העסק שלך, עד שלוש קטגוריות וביוגרפיה. אתה אמור לראות את עדכון המסך תצוגה מקדימה של דף בזמן אמת בעת הזנת מידע.

הצעד הראשון הוא להוסיף שם, קטגוריה וביוגרפיה לדף שלך.

כשתסיים, לחץ על "צור דף".

שלב 2: הוספת התמונות שלך

לאחר מכן, העלה פרופיל ותמונת נושא לדף העסק החדש שלך בפייסבוק.

אם אינך מכיר תנאים אלה, תמונת הפרופיל שלך היא התמונה שמופיעה לצד שם העסק בדף שלך. זה צריך להיות 170 x 170 פיקסלים. תמונת הנושא שלך היא התמונה המשתרעת על-פני החלק העליון של הדף וצריכה להיות בגודל 1640 x 856 פיקסלים.

השתמש בתמונות באיכות גבוהה כדי לשפר את דף העסק שלך בפייסבוק.

רוב העסקים משתמשים בלוגו או בתמונה מוכרת אחרת לתמונת הפרופיל שלהם. טיפ מקצועי: השתמש באותה תמונת פרופיל בכל החשבונות החברתיים של החברה שלך כדי להבטיח עקביות.

תמונת הנושא שלך צריכה לייצג את המטרה ו/או הנושא של העסק שלך. לדוגמה, תמונה של מוצר שאתה מוכר, עובד בעבודה או לקוח מאושר. ודאו שזו תמונה איכותית שמתאימה למותג שלכם.

כאשר אתה מרוצה מהפרופיל ומתמונות הנושא שלך, לחץ על "שמור".

שלב 3: עריכת פרטי הדף שלך

יצירת דף עסקי בפייסבוק והעלית כמה תמונות. עכשיו הגיע הזמן להוסיף את פרטי העסק שלך. בדרך זו לקוחות פוטנציאליים יכולים למצוא במהירות את כתובת החברה שלך, אתר האינטרנט, פרטי הקשר, שעות הפעילות וכו '.

הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא ללחוץ על לחצן "נהל" האפור ליד החלק העליון של הדף שלך. לאחר מכן גלול לתפריט "הגדר את הדף שלך להצלחה" במסך הבא. כדי להוסיף פרטים, פשוט הרחיבו את הסעיף 'ספק מידע והעדפות'.

הוסף פרטים חשובים לדף שלך, כמו האתר והמיקום של החברה שלך.

אל תשכח להגדיר את שם המשתמש שלך ולהוסיף לחצן פעולה!

כדי להגדיר את שם המשתמש שלך, הידוע גם ככתובת ה- URL של הדף שלך, לחץ על סמל החשבון שלך בפינה השמאלית העליונה של המסך. בחר "הגדרות ופרטיות" ולאחר מכן "הגדרות" בתפריט הנפתח. לחץ על "עריכה" במקטע שם המשתמש ובחר שם משתמש מותאם אישית לדף שלך.

שנה את כתובת ה- URL של דף הפייסבוק שלך כך שיהיה קל יותר למצוא אותו.

לחצני פעולה מקלים על הלקוחות להתקשר אליך, לבצע הזמנה, להזמין שירות או להשלים פעילות אחרת הקשורה לעסק שלך.

גלול/י לתחתית המקטע ״ספק מידע והעדפות״ שבו עבדת זה עתה. לחץ על "הוסף לחצן". לאחר מכן בחר את הפעולה המתאימה ביותר לחברה שלך.

לחצני פעולה יעזרו לך ליצור קשר עם לקוחות בדרכים משמעותיות.

עלינו להזכיר שניתן לשנות את פרטי העסק של הדף שלך בכל עת. כל שעליך לעשות הוא ללחוץ מחדש על לחצן "ניהול" האפור כדי לבצע עריכות, להוסיף מידע חדש ועוד.

אולי יעניין אותך: עבודה בחו"ל

שלב 4: פרסום הפוסט הראשון שלך

אחרי יצירת דף עסקי בפייסבוק דף העסק שלך בפייסבוק כמעט מוכן! לפני שתזמין את הקהל שלך לעקוב אחריך בפלטפורמה, קח כמה דקות כדי לפרסם תוכן משכנע. הנה כמה רעיונות:

  • פוסט ברוך הבא: שתף מידע על העסק שלך, מדוע אנשים צריכים לעקוב אחר הדף שלך וסוגי התוכן שבכוונתך לפרסם.
  • מאחורי הקלעים תמונות: שתפו תמונות של הצוות שלכם בונה מוצרים, מבצעים שירותים וכו'. אנשים אוהבים לראות "איך מכינים את הנקניקייה".
  • ממים מצחיקים: כולם אוהבים מם טוב. שתפו כמה שקשורים לעסק שלכם. רק ודאו שכל תמונה מתיישרת עם המותג שלכם.
  • קישורים לתוכן כתוב: הפוך את הדף שלך למקור מידע בעל ערך על-ידי שיתוף קישורים לפוסטים מעניינים בבלוג, לספרים אלקטרוניים וכדומה.

כדי להצליח בפייסבוק, עליך ליצור תוכן בעל ערך. אז פרסם דברים שהקהל שלך יהנה מהם. אז תמשיך לפרסם דברים כאלה על בסיס קבוע.

כדי ליצור את הפוסט הראשון שלך, עבור לדף ולחץ על התיבה השואלת "מה מטריד אותך?" לאחר מכן הקלד את מחשבותיך בתפריט המוקפץ שמופיע. כדי להפוך את הפוסט שלך לבלתי נשכח יותר, שקול להוסיף לו תמונה, GIF או תחושה.

תוכן נהדר הוא המפתח להצלחה בפייסבוק.

לאחר סיום הפוסט, לחץ על לחצן "פרסם" הכחול בתחתית החלון המוקפץ.

שלב 5: הזמנת הקהל שלך

כעת, כשדף העסק שלך בפייסבוק עמוס בתוכן, הגיע הזמן להראות אותו לעולם. ראשית, הזמן את החברים האישיים שלך בפייסבוק לעקוב אחר הדף החדש שלך. כל שעליך לעשות הוא לגלול לתחתית התפריט "הגדר את הדף שלך להצלחה" שהזכרנו קודם לכן.

מצא את המקטע שנקרא "הצג את הדף שלך" ולחץ על הלחצן "הזמן חברים". לאחר מכן בצע את ההוראות התלת-שלביות המופיעות בתפריט הנפתח.

קדם את דף העסק שלך בפייסבוק על ידי הזמנת החברים שלך לעקוב אחריו.

אנו מציעים לקדם את דף העסק החדש שלך בפייסבוק גם בדרכים אחרות. פרסם על כך בפרופילים החברתיים האחרים של החברה שלך. שלח דוא"ל למנויים שלך ובקש מהם לתת לך מעקב. הוסיפו לוגו "עקבו אחרינו" לכל חומרי השיווק של המותג שלכם.

תפיץ את השמועה כדי להגדיל את המעקב שלך בפייסבוק במהירות האפשרית.

יצירת דף עסקי בפייסבוק לסיכום

כיסינו את היסודות. עכשיו, בוא נדבר על אסטרטגיות שבהן תוכל להשתמש כדי לטעון את דף העסק שלך בפייסבוק ולהפוך אותו לנכס בעל ערך עבור החברה שלך.

סיפורים בפייסבוק

סביר להניח שראיתם סיפורים בפייסבוק בעבר. הם דרך להציג סרטון לעוקבים שלך מחוץ לדף העסק שלך בפייסבוק. הם יכולים להיות מקום נהדר לפרסם תוכן תומך למשהו שנמצא בדף העסק שלך בפייסבוק, אבל אתה מקבל קצת נדל"ן בניוז פיד של מישהו. עם Facebook Stories, הם צריכים לנסות לעורר רגש, הומור הוא דרך די נפוצה להתחבר לאנשים.

פייסבוק מסנג'ר

עם Facebook Messenger אתה יכול לספק שירות לקוחות ויש לך פורקן ללקוחות שלך לשאול שאלות בסיסיות. אתה יכול אפילו לאפשר תגובות אוטומטיות כך שזה כמעט מנהל עסקים של פייסבוק לדברים מסוימים. אם תחליט להשתמש ב-Facebook Messenger, סביר להניח שתרצה שתהיה לך סוכנות שיווק במדיה החברתית או אדם במשרה מלאה שינהל אותו עבורך.

מודעות פייסבוק

פרסום עם מודעת פייסבוק יכול להיות דרך מצוינת להניע לקוחות ספציפיים לדף העסק שלך בפייסבוק. אתה יכול לבחור בדיוק את סוגי האנשים והרקעים שאתה רוצה שיגיעו לדף שלך ולאחר מכן לשלם כדי לוודא שמודעת פייסבוק שלך מופיעה בניוז פיד שלהם.

הצמדת פוסט

פייסבוק מאפשרת לבעלי דפים להצמיד פוסט לראש הדפים שלהם כך שיהיה קל לראות אותו. הפוסט המוצמד יישב ממש מתחת לתמונת הכיסוי שלך, גם לאחר שתפרסם תוכן חדש, ויעזור למשוך תשומת לב להכרזות מיוחדות, מבצעים לזמן מוגבל וכו '. כשאתה מצמיד פוסט, אתה יכול לצפות שהוא יקבל מעורבות טובה (לייקים, תגובות, צפיות), אז ודא שהוא כזה שמציג את העסק שלך.

כדי להצמיד פוסט, לחץ על סמל שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה של פוסט. לאחר מכן בחרו "הצמד פוסט" בתפריט הנפתח. פוסט זה יופיע כעת בראש הדף שלך עד שתבטל את הצמדתו.

פוסטים מוצמדים הם דרך מצוינת לשתף מידע בעל ערך עם העוקבים שלך.

התחברות לדפים אחרים

פייסבוק היא רשת חברתית, אז להיות חברתי. עקוב אחר דפים אחרים הקשורים לדפים שלך. לייק ותגובה על הפוסטים שלהם. בנה קהילה מקוונת סביב העסק שלך.

לדוגמה, משרד עורכי דין המתמחה בתיקי פשיטת רגל עשוי להתחבר לדף של רואה חשבון מקומי. חברת אינסטלציה עשויה ליצור קשר גם עם ספקי שירותים ביתיים אחרים כמו מוצרי חשמל וגינון בפייסבוק.

כל שעליך לעשות כדי להתחבר לדפים אחרים בפייסבוק הוא לנווט לדף שלהם וללחוץ על כפתור ה"עקוב" הכחול. ברגע שתעשה זאת, תתחיל לראות את הפוסטים שלהם בניוז פיד שלך.

תמכו בחברות אחרות ועקבו גם אחר הדפים שלהן.

בדיקת ההגדרות שלך

פייסבוק מעניקה לבעלי דפים גמישות רבה מבחינת ההגדרות. לדוגמה, אתה יכול לבחור להפוך את התוכן שלך לציבורי או לפרטי, להחליט אם ברצונך לאפשר לאחרים להגיב ולקיים אינטראקציה עם הפוסטים שלך, ולהוסיף מסנני גסויות כדי להסיר שפה שגויה.

אנו מעודדים אותך לעבור על הגדרות הדף שלך ולהתאים אותן לפייק שלך. רק תזכור, דף עסק בפייסבוק שלא מאפשר לאנשים לראות פוסטים ולהגיב עליהם לא יועיל לך במיוחד. אל תחמיר יותר מדי עם הגבלות.

כדי לשנות הגדרות דף, לחץ על סמל החשבון שלך בפינה השמאלית העליונה של המסך. בחר "הגדרות ופרטיות", ולאחר מכן "הגדרות" בתפריט הנפתח.

עיין בהגדרות דף הפייסבוק שלך והתאם אותן לפי הצורך.

מעקב אחר דף העסק שלך בפייסבוק

למדו איך שיצירת דף עסקי בפייסבוק לא כזה קשה כמו שחשבנו. אבל האם זה באמת עוזר לך להשיג את המטרות שלך? לא תדע עד שתמדוד את התוצאות שלך.

למרבה המזל, פייסבוק מציעה לוח מחוונים לניתוח מעמיק בשם נתוני שימוש.

כדי לגשת ללוח מחוונים זה, לחץ על הכרטיסיה שכותרתה "לוח מחוונים מקצועי" בצד הימני של מסך הבית. ברגע שתיכנס פנימה, תוכל לראות מידע בעל ערך על:

  • עוקבים: קבל מידע על משתמשי פייסבוק שעוקבים אחרי הדף שלך
  • תפוצה: ראה את מספר האנשים שצופים בדף שלך מדי יום.
  • ביקורים: הבן מהיכן מגיעות הצפיות בדף שלך.

נתוני השימוש של פייסבוק יספקו לך גם נתונים על התוכן שאתה מפרסם בדף העסק שלך בפייסבוק.

לחץ על הכרטיסיות "פוסטים" או "אירועים" או "סטוריז" כדי לראות איזה תוכן מקבל את המעורבות הרבה ביותר, כלומר לייקים, תגובות ושיתופים. לאחר מכן התאם את אסטרטגיית התוכן שלך כך שתתאים.

דף עסקי בפייסבוק

דף עסקי בפייסבוק יאפשר לך להגיע להרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים. למרבה המזל, יצירת הדף שלך היא פשוטה. פשוט בצע את חמשת השלבים שתוארו לעיל.

לאחר שיצרת את הדף ובנית קהל מעריצים, ייתכן שתרצה לעבוד עם סוכנות כדי לתת דחיפה למאמצים שלך.

1 תגובות על “יצירת דף עסקי בפייסבוק: מדריך פשוט 5 שלבים”

  1. אורי

    ליצירת דף עסקי בפייסבוק:
    1. התחבר לפייסבוק ולחץ על "צור דף חדש".
    2. הזן את פרטי העסק שלך, כולל שם, סוג וכתובת האתר.
    3. העלה תמונה מייצגת את העסק שלך כאשר מותר להשתמש בתמונת הלוגו.
    4. השפע על הדף שלך על ידי הוספת תוכן אחר, כגון תמונות, הערות ומידע אודות העסק שלך.
    5. שתף את הדף בחברים שלך כדי להתחיל לפרסם בו הודעות ולהתמודד עם הקהל שלך.

כתיבת תגובה

Scroll to Top