איך למחוק לצמיתות חשבון אינסטגרם – 3 שלבים

מדריך איך למחוק לצמיתות את חשבון האינסטגרם שלך – מגיע זמן שבו אולי תרצה להתנתק מהפלטפורמות החברתיות שלך, ולא רק באופן זמני. לעתים קרובות יותר מתמיד, אנשים בוחרים למחוק את הנוכחות שלהם במדיה החברתית כדי לחיות חיים פחות ממוקדים בתרבות המקוונת. בין אם אתה מנסה להגן על היבטי העבודה העתידיים שלך על ידי מחיקת המדיה החברתית שלך או פשוט מושיט את הטלפון שלך קצת פחות, מחיקת חשבונות המדיה החברתית שלך עשויה להוביל לחיים בריאים יותר.

מחיקה לצמיתות של חשבון האינסטגרם שלך עשויה להיראות כמו צעד משמעותי, אבל זה קל לבצע אם אתה מוכן להשתחרר מהפרופיל שלך ולקבל קצת זמן פנוי בחזרה לחיים שלך. הבה נבחן כיצד למחוק את חשבון האינסטגרם שלך לצמיתות.

שמור על נתוני האינסטגרם שלך לפני מחיקת החשבון

לפני שאתה פועל מתוך תסכול או רוצה לבצע מהלך למחוק את חשבון האינסטגרם שלך לצמיתות, מומלץ לגבות את נתוני האינסטגרם שלך. לא תוכל להוסיף אותו בחזרה מאוחר יותר, וייתכן שיהיו לך תמונות, אינטראקציות וחברים יקרי ערך. כשאתה מוחק את החשבון שלך, אינסטגרם תעשה בדיוק את זה: תמחק את החשבון שלך וכל מה שיש בו, כולל תמונות, לייקים, תגובות וחברים שלך. כדי לשמור את נתוני החשבון שלך, בצע את השלבים הבאים:

  1. פתח את "אינסטגרם" והקש על "סמל הפרופיל" בפינה השמאלית התחתונה.
  2. הקש על "סמל ההמבורגר" (תפריט) בפינה השמאלית העליונה, ואז הקש על "הגדרות"  בתחתית.
  3. בחר "אבטחה"  ולאחר מכן הקש על האפשרות "הורד נתונים"  .
  4. הזן את "כתובת האימייל" שלך והקש על "בקש הורדה".

תוך 48 שעות, אינסטגרם תשלח בדוא"ל קובץ מלא של הפרופיל שלך לכתובת האימייל שסיפקת. האימייל מכיל את התמונות, ההערות, פרטי הפרופיל וכל שאר האפשרויות שאליו תצטרכו לגשת בעתיד. גם אם אתה חושב שלעולם לא תזדקק לנתונים אלה שוב, זהו צעד חיוני כדי להבטיח שהמידע שלך מוגן אם אי פעם תרצה לצפות בו. אם לא תעשה זאת, תאבד את הנתונים שלך לחלוטין, ולעולם לא תקבל אותם בחזרה, לא משנה כמה תנסה.

כיצד למחוק לצמיתות את חשבון האינסטגרם שלך

לאחר ששמרת את נתוני האינסטגרם שלך, תוכל לעבור למחיקת חשבון האינסטגרם שלך. ישנן שתי אפשרויות למשתמשים. הראשון הוא למחוק לצמיתות את חשבון האינסטגרם שלך וכל מה שקשור אליו, בעוד השני הוא אפשרות זמנית.

מחיקה לצמיתות של חשבון האינסטגרם שלך יכולה לקרות רק באמצעות דפדפן, אבל אתה יכול לעשות זאת גם בדפדפנים ניידים וגם בדפדפנים שולחניים. לפני שהפרופיל שלך ייעלם לנצח, אינסטגרם הופכת את חשבונך לבלתי נראה זמנית למשך 30 יום. לכן, אתה יכול להחזיר אותו אם תשנה את דעתך. כך תוכל למחוק לצמיתות את חשבון האינסטגרם שלך:

  1. עבור לדף הייחודי " מחק את חשבון האינסטגרם שלך " בדפדפן שלך (ודא שאתה מחובר).
  2. בחר סיבה למחיקה מהתפריט הנפתח.
  3. לחץ או הקש על כפתור "מחק" כדי לאשר את החלטתך.

מחק/השבת זמנית את חשבון האינסטגרם שלך

אם אתה רק מחפש הפסקה מאינסטגרם או לא רוצה לקבל החלטה לא הגיונית, השבת את חשבון האינסטגרם שלך במקום למחוק אותו . השבתה מנתקת אותך ומסתירה את הפרופיל שלך. מבחינת העוקבים שלך, ייתכן שגם מחקת את החשבון. עם זאת, שיטה זו מאפשרת לך להחזיר את הפרופיל שלך בכל עת כשהוא מושבת באופן זמני פשוט על ידי התחברות מחדש. בצע את השלבים הבאים כדי להשבית את חשבונך:

  1. עבור אל " Instagram.com " מהדפדפן שלך בכל מכשיר (אינך יכול לעשות זאת מהאפליקציה).
  2. היכנס אם תתבקש לעשות זאת.
  3. לחץ או הקש על "סמל הפרופיל" בפינה השמאלית העליונה.
  4. לחץ או הקש על "פרופיל", ולאחר מכן בחר "ערוך פרופיל".
  5. גלול מטה והקש על "השבת את החשבון שלי באופן זמני"  מימין ללחצן "שלח".
  6. שואלים אותך למה אתה עושה את זה. בחר אפשרות מהתפריט הנפתח.
  7. הזן מחדש את סיסמת החשבון שלך.
  8. לחץ או הקש על "השבת באופן זמני את החשבון".

מחק או השבת אינסטגרם ללא שם משתמש או סיסמה

אם פרצו לך וברצונך להגן על המידע האישי שלך, ייתכן שתמצאי את שלבי המחיקה/השבתה שלעיל קלים, אך לא אם אינך זוכר את אישורי הכניסה שלך. למרבה הצער, אין דרך למחוק או להשבית חשבון בלי להיכנס תחילה , וגם אינסטגרם יכולה לעשות זאת עבורך. אם אינך יכול לזכור או למצוא את הסיסמה שלך, או אם היא השתנתה על ידי מישהו אחר, בצע את השלבים הבאים כדי לגשת לחשבון שלך.

גש לאינסטגרם ללא שם משתמש/סיסמה באנדרואיד או אייפון

  1. הפעל את "אפליקציית אינסטגרם".
  2. הקש על "קבל עזרה בכניסה"  מתחת ללחצן "התחבר".
  3. מסך "מצא את החשבון שלך" מופיע. הקלד את "שם המשתמש, האימייל או הטלפון שלך", ולאחר מכן הקש על "הבא". אתה יכול גם לבחור "התחבר עם פייסבוק" או "המשך בתור [שם ה-FB שלך]."
  4. במסך החדש, בחר "שלח אימייל", "שלח SMS" או "התחבר עם פייסבוק".
  5. הזן את קוד האישור שנשלח אליך והקש על "הבא".

אם הכל הלך כשורה עם השלבים לעיל, אתה אמור להיות עכשיו בחשבון האינסטגרם שלך.

אם אתה חושב שפרצו לך, ייתכן שלא תוכל להשתמש באחת מהשיטות הללו או בכולן, תלוי עד כמה ההאקר היה יסודי בשינוי פרטי השחזור שלך.

  1. פתח את האפליקציה.
  2. הקש על קבל עזרה בכניסה  מתחת לשדות ההתחברות.
  3. בחר באפשרות המאפשרת לך להזין את שם המשתמש שלך.
  4. הקש צריך עזרה נוספת?

מכאן תוכל לעקוב אחר ההנחיות ליצירת קשר עם אינסטגרם. סביר להניח שהם יבקשו ממך מידע לגבי החשבון, כגון סיסמאות שהשתמשו בהן בעבר, פרטי שחזור וכו'.

האם יש דרך להחזיר את החשבון שלי לאחר המחיקה?

אז רשמית אין אפשרות להחזיר את החשבון שלך לאחר מחיקתו לצמיתות . ובכל זאת, מספר משתמשים נשבעים בשיטה לעקיפת הבעיה, כפי שמוסבר להלן.

לסיכום, עליך לדווח על החשבון שלך כפרוץ לאינסטגרם, בדיוק כפי שעשינו למעלה. הנה איך לעשות את זה.

  1. ראשית, הקלד את שם המשתמש או כתובת הדוא"ל שלך ולחץ על האפשרות 'קבל עזרה בכניסה' של אינסטגרם .
  2. מכאן, בחר ' בעיות בכניסה'
  3. עקוב אחר ההנחיות, כולל בחירת סוג החשבון שברצונך לשחזר, ולאחר מכן בחר "החשבון שלי נפרץ" כדי להמשיך.
  4. לאחר מכן בחר 'שמע עוד על החוויה שלך'.
  5. מלא את הטפסים, ואינסטגרם תשלח לך מייל תוך מספר שעות. בסופו של דבר תצטרך לספק אימות מסוים, כגון תמונות שהעלית לחשבון זה, שם המשתמש, כתובת האימייל וקוד האימות שלך כדי שזה יעבוד.

אולי יעניין אותך גם: פרסום באינסטגרם מחיר

מחק/השבת חשבון אינסטגרם שאלות נפוצות

אם תעבור את תהליך המחיקה המתואר לעיל, חשבון האינסטגרם שלך יימחק לאחר 30 יום לאחר הבקשה, וחשבון האינסטגרם שלך הופך לבלתי נראה כך שאף אחד לא יכול לראות אותו עם זאת, המחיקה של כל הנתונים המאוחסנים בגיבויים עשויה להימשך עד 90 יום.

למרבה הצער, אינך יכול למחוק את חשבון האינסטגרם של ילדך, לפחות לא ללא פרטי הכניסה של המשתמשים. המדיניות של אינסטגרם בנושא מחיקת חשבון קובעת שרק בעל החשבון יכול למחוק את הפרופיל באמצעות ההוראות למעלה.

אינסטגרם מציינת שיכולים לקחת עד 90 יום למחוק את חשבונך לחלוטין, כלומר, ייתכן שלאינסטגרם עדיין יש פיסות מידע על החשבון שלך המאוחסנות בשרתים שלה. עם זאת, מדיניות הנתונים של אינסטגרם גם קובעת שהחברה רשאית לשמור מידע על חשבונך מעבר ל-90 יום. המידע שהחברה עשויה לשמור הוא למטרות משפטיות או קשור להפרה של תנאי השימוש של החברה.

אם אתם תוהים כמה זמן לוקח לאינסטגרם למחוק חשבונות לא פעילים או חשבונות שדווחו כספאם או בוטים, התשובה פחות ידועה. אינסטגרם מוחקת מעת לעת חשבונות לא פעילים לחלוטין וחשבונות שזוהו כבוטים דרך המערכת שלהם. עם זאת, אף אחד מלבד אינסטגרם אינו בטוח לחלוטין באיזו תדירות זה קורה או את הפרמטרים למחיקה.

איך למחוק לצמיתות חשבון אינסטגרם לסיכום

על ידי איפוס ומחיקה של חשבון האינסטגרם שלך לתמיד, אתה יכול סוף סוף לתת לעצמך קצת זמן אישי לברוח ולהשאיר מאחור את הסיסמה הקיימת תמיד של התרבות המקוונת. כמובן, השבתה זמנית של החשבון שלך היא אפשרות טובה אם אתה מחפש לברוח לזמן מה, אבל אחרת, מחק משם כדי להגן על זהותך ואישיותך – ועל שפיותך. יש לך ניסיון או שאלות לגבי מחיקת חשבון אינסטגרם? אנא שתפו אותנו בקטע התגובות למטה.

1 תגובות על “איך למחוק לצמיתות חשבון אינסטגרם – 3 שלבים”

  1. נועם

    בכדי למחוק לצמיתות את חשבון האינסטגרם שלך, עליך לגשת אל הדף המיוחד של מחיקת חשבון באתר אינסטגרם ולהמשיך עפ"י ההוראות.

כתיבת תגובה

Scroll to Top