איך ללמוד ולהתמחות בחו"ל בו זמנית

תוהה אם אתה צריך ללמוד בחו"ל או להתמחות בחו"ל? למה לא לעשות את שניהם, באותו הזמן? עם הכלים, הלך הרוח והמשאבים הנכונים, אתה בטוח שתהנה ללמוד ולהתמחות בחו"ל.

התמחות בחו"ל היא דרך מצוינת לצבור ניסיון בינלאומי מעשי ולהבדיל את עצמך מסטודנטים אחרים שיצאו לחו"ל. אבל עבור סטודנטים רבים, הרעיון להקריב סמסטר שלם כדי לצאת לחו"ל רק להתמחות (זה לא יכול להרוויח להם מספיק קרדיט במכללה כדי להשתוות שווה של סמסטר של שיעורים) לא נשמע כמו תרחיש אידיאלי.

ולכן התמחות בזמן הלימודים בחו"ל יכולה להיות הזדמנות נהדרת! תהיה לך הזדמנות להרוויח ניסיון מקצועי בעולם האמיתי ולמלא את קורות החיים שלך, בזמן שאתה כבר בחו"ל לוקח שיעורי מכללה.

למרות שזה אולי נראה כמעט בלתי אפשרי או הרבה יותר מדי עבודה לקחת על, עם הכלים הנכונים, הלך הרוח, ומשאבים, אתה בטוח יש זמן מוצלח ללמוד והתמחות בחו"ל.

מהם חלק מהיתרונות של התמחות, תוך כדי לימודים בחו"ל?

למרות ביצוע התמחות לצד הלימודים שלך עשוי להיות הרבה עבודה קשה דורש כישורי ניהול זמן חזקים, זה בהחלט ישתלם בטווח הארוך. החל מהשגת ביטחון וכישורים מקצועיים, וכלה בחיבור עם מומחים מהתעשייה מרחבי העולם, הנה כמה מהיתרונות המובילים של התמחות, תוך כדי לימודים בחו"ל.

היתרונות של התמחות, תוך כדי לימודים בחו"ל

  • צברו ביטחון וכישורים מקצועיים: התמחות גם במדינה שאתה מכיר יכולה להיות מאתגרת, אבל להתגבר על מחסומים במרחק אלפי קילומטרים זה אפילו קשה יותר. לאחר ניסיון ההתמחות שלך, אתה תהיה בטוח כדי לקבל מיומנויות ייחודיות, להעברה כמו תקשורת חזקה, הסתגלות, עצמאות, ועוד.
  • הזדמנות להרוויח אפילו יותר קרדיטים: רוב הסיכויים שההתמחות שלך תאפשר לך להרוויח קרדיט לקראת השיעורים שלך בבית. זה בהחלט יגרום לזמן שלך בחו"ל להרגיש שווה את זה יותר! רק לבדוק שוב עם יועץ האוניברסיטה שלך.
  • שפר את כישורי השפה שלך: בעת עבודה ישירה בתחום כמתמחה, סביר להניח שתהיה לך הזדמנות מעשית עוד יותר לטבול את עצמך בתרבות ולשוחח בשפת המדינה. בנוסף, לימוד שפה זרה יכול להגדיל את הסיכויים שלך להתקבל לעבודה!
  • יצירת רשת חיבורים כללית: כשאתה לומד בחו"ל, אתה בטוח ליצור חברויות לכל החיים. אבל אם גם אתם תתמחו, תרוויחו רשת גדולה עוד יותר על גבי האנשים שפגשתם שלומדים בחו"ל, ותפגשו אנשי מקצוע בתעשיית העניין שלכם.

עבודה בחול לצעירים

איפה אני יכול למצוא התמחות בזמן הלימודים בחו"ל?

בדומה למציאת תוכנית הלימודים המושלמת בחו"ל, ישנן דרכים שונות לחפש התמחות בחו"ל.

חיפוש ספק תוכניות המציע את שניהם

ככל שההתמחויות הבינלאומיות הופכות לפופולריות וביקושיות יותר, ספקי תוכניות רבים שמו לב ובנו אפשרויות התמחות נוספות לתוכניות שלהם. עכשיו אתה יכול לעשות התמחות בשילוב עם הלימודים שלך עם בקושי כל מאמץ נוסף מצדך.

אמנם זה ללא ספק האפשרות הקלה ביותר, זה לא תמיד יכול לעבוד בשבילך. ייתכן שאפשרות זו לא תהיה זמינה מספקי תוכניות במדינה או בעיר שבהם ברצונך לעבור. לחלופין, ייתכן שהם לא יוכלו למצוא התמחות שמתאימה לתחומי העניין שלך. כמובן, יש גם את גורם העלות – רוב ספקי התוכנית כנראה יגבה פרמיה עבור שירות נוסף זה. CIEE ו- SAI הן דוגמאות לספקי תוכניות המציעים את שניהם.

התייעץ עם האוניברסיטה המארחת שלך

אם אתה עושה חילופים ישירים או לומד בחו"ל באוניברסיטה מקומית מבוססת, יש סיכוי טוב שהם כבר יש תוכניות התמחות במקום עבור הסטודנטים המקומיים שלהם.

אם אתה מיומן בשפת האם, אין סיבה שלא תוכל גם לעשות שימוש בשירותים אלה. כשאתם נרשמים לשיעורים, צרו קשר עם היועץ שלכם ובדוק אם יש שיעור התמחות זמין, או נסו לראות אם האוניברסיטה יכולה לעזור לכם לארגן התמחות לזיכוי בכיתה.

שוחח עם אוניברסיטת שלך

אתה עשוי להיות מופתע עד כמה האוניברסיטה שלך בבית יכול לעזור לך במהלך הזמן שלך בחו"ל. אוניברסיטאות רבות מארגנות התמחויות בינלאומיות באמצעות משרד הלימודים שלהן בחו"ל, או עובדות עם ארגונים שעושים זאת.

גם אם הם לא יוכלו להציע עזרה ישירה, הם עשויים להיות מסוגלים לפחות לכוון אותך בכיוון הנכון! אתה אף פעם לא יודע, אולי יש בוגר של האוניברסיטה שלך המתגורר בעיר המארחת שלך שיכול לארגן התמחות בשבילך, או חברה ידועה שיש לה היסטוריה של אירוח מתמחים בעבר.

עיון בלוחות

אם יצרת קשר גם עם האוניברסיטה המארחת שלך וגם עם האוניברסיטה שלך בבית ועדיין לא נחתת על ההתמחות החלומית שלך, אולי הגיע הזמן לפנות לאינטרנט!

שינוי המיקוד

אם ההתמחות היא ההיבט החשוב ביותר עבורך, ייתכן שתרצה להתמקד יותר במציאת ההתמחות ולאחר מכן לעבוד על חלק הלימוד סביב לוח הזמנים של ההתמחות שלך. אולי תיקח שיעורי שפה, או תירשם לשיעורים באוניברסיטה מקומית ברגע שתדע את לוח הזמנים של העבודה שלך. התמחויות רבות הן רק ארבעה ימים בשבוע, כך שאתה יכול בקלות להתאים בשיעורים ביום החופשי, בערבים, או בסוף השבוע.

עדיין אין מזל? שקול לעשות אותם גב אל גב במקום.

אם אתה באמת רוצה להפיק את המרב משתי החוויות, ייתכן שלא תוכל לעשות אותן בבת אחת. חלק מההתמחויות יהיו המועילות ביותר אם תעבוד במשרה מלאה, וחלק מהשיעורים קפדניים וראויים לכל תשומת הלב שלך.

אם אתה לא מרגיש שאתה יכול לפצל את הזמן שלך בין שניהם, או שאתה פשוט באמת לא יכול לעבוד על לוח זמנים, לשקול גב אל גב אותם. לעשות התמחות בקיץ לפני או אחרי הניסיון שלך בחו"ל, או לעשות סמסטר אחד של כל אחד! אתה כבר שם, אז למה לא להפיק מזה את המרב? תוכלו למקסם את הזמן שלכם בארץ ולקבל גם לימודים בחו"ל וגם ניסיון של מתמחה בחו"ל בכרטיס טיסה אחד.

טיפים להתמחות בזמן הלימודים בחו"ל:

  • להיות גמיש: לימודים והתמחות בחו"ל עלולים לגרום לקונפליקטים גדולים בלוח הזמנים, במיוחד אם בסופו של דבר תמצא את ההתמחות בעצמך. כדי שזה יעבוד, ייתכן שיהיה עליך לוותר על שיעור שאתה באמת רוצה לקחת, או לעשות כמה משא ומתן מסובך עם מארח ההתמחות שלך.
  • פעל לפי פרוטוקולים משפטיים: יש קו דק בין התמחות לעבודה בחו"ל. במדינות מסוימות, אם משלמים לך, ייתכן שתפר את החוק. (אבל במדינות מסוימות אם אתה עושה את העבודה בלי לקבל תשלום, אתה יכול גם לעבור על החוק!) ודא שאתה מציית לחוקים ולא חורג מהוויזה שלך.
  • אל תתפשר סתם כך. כמובן, התמחויות לא תמיד יהיו מפוארות ומעוררות יראת כבוד, אבל גם לא כדאי שינצלו אותך. ודא שאתה צובר ערך ממשי מהחוויה.
  • לטבול את עצמך: חלק מהיופי של התמחות בינלאומית הוא לעבוד בתרבות אחרת. באמת להתעמק במקום העבודה שלך וליצור קשרים עם אנשים. אחד הדברים הנהדרים בהתמחות בחו"ל הוא שזו כנראה תהיה הזדמנות טובה עוד יותר עבורכם להציץ באמת בתרבות המקומית ולחוות מנהגים מקומיים אמיתיים. להפיק את המרב ממנו!
  • לעקוב אחר ההתקדמות שלך. כאשר הכל נאמר ונעשה, חוויית ההתמחות הבינלאומית שלך היא רק טוב כמו שאתה יכול למכור אותו! אתה צריך להיות מסוגל להבין מה למדת ואיך התפתחת. ממיומנויות רכות להישגים מוצקים, לעקוב אחר ההתקדמות שלך ולהיות מסוגל להגיד את זה בקורות החיים שלך, בראיונות, וכו '.

1 תגובות על “איך ללמוד ולהתמחות בחו"ל בו זמנית”

  1. גל

    קי התקשורת

    ללמוד ולהתמחות בחוקי התקשורת, יש להתחיל עם הקריאה של חוקים הקשורים לתקשורת הכרוכים בארגונים שונים. מאוחר יותר, יש לבצע תרגילי חוק בכדי להבין את החוקים הקשורים לתקשורת באופן טוב יותר. מחכה לעבוד בצורה מקצועית עם חוקי התקשורת אפשר לבצע תרגילים נוספים ולהתמחות בחוקים שונים של התקשורת.

כתיבת תגובה

Scroll to Top