איך להפוך לנווד דיגיטלי ללא ניסיון

להפוך לנווד דיגיטלי הוא שינוי קריירה מרגש עבור אנשים רבים. זה יוצר את ההזדמנות לעבוד עבור עצמך בכל מקום ובכל זמן.

אם אתה רוצה לטייל בעולם תוך כדי עבודה אתה יכול, אם אתה רוצה לעבוד באמצע הלילה כי אתה'ער לגמרי, לך על זה, אם אתה רוצה ללכת לארוחת צהריים ארוכה באמצע היום, לעשות את זה. ההזדמנויות לנווד דיגיטלי הן אינסופיות. אבל איך אתה יכול להפוך לנווד דיגיטלי ללא כישורים?

זה מה שאני הולך לענות בשבילך.

נוודים דיגיטליים הם חלק מהאנשים המאושרים ביותר כי הם זוכים לחיות את החיים בתנאים שלהם ולעצב את עבודתם לאורח החיים שלהם במקום להיפך.

עבודה מקוונת היאלאלכולם, אבל עבור הרבה אנשיםזועבודה חלומית.

אנשים עם השכלה גבוהה ותארים, כמו גם אלה ללא יכול למצוא הצלחה גדולה בעולם המקוון.

יש כל כך הרבה משרות דיגיטליות שם בחוץ בימים אלה שזהלאמשנה אם יש לך תואר או לא, יש כל כך הרבה הזדמנויות להיות.

זה גם קל יותר מאי פעם לבנות ולעבוד על הכישורים שלך או ללמוד בעבודה. עבודות מקוונות מסוימות יכולות להיות שגרתיות אם אין לך כישורים, אבל אורח החייםש'תחיה בגלל העבודה יכול להיות שווה את זה לחלוטין.

אף פעם אין שום תירוץ להאמין שאתהלאיכול לעשות משהו אולאיכול ללמוד את זה לאורך הדרך. כיום, כמעט כל דבר יכול להיות googled או שאתה יכול לצפות קטעי וידאו YouTube ללמוד את המיומנות הזאת.

מכיוון שאתה'מחפש עבודה מקוונת, חפש אותה בגוגל, חקור אותה, ותראה אם אתה חושב שזה'יתאים לך.

ניתן למצוא את כל המשאב הדרוש למשימה דיגיטלית באופן מקוון. העולם הדיגיטלי נמצא בקצות אצבעותינו ולכולנו יש למעשה את אותה ההזדמנות כי משרות מקוונות אינן מבוססות על גורמים סביבתיים כמו המקום שבו אתם גרים כיום.

משרות נוודים דיגיטליות

ישנן עבודות רבות שאתה יכול למצוא באינטרנט שאינן דורשות מיומנויות בכלל. למרות שהם אולי לא הכי דמיוניים, הם יתנו לך את ההזדמנות לעבוד מהבית, מסביב לעולם, ובעצם בכל מקום שתבחר.

עבודות מסוימות יכולות להיות עבודה בכל שעה של היום אשר מאפשר לך אפילו יותר חופש זמן.

 הזנת נתונים

משימות הזנת נתונים יכולות להיות פשוטות כמו הקלדת מספרים מסוימים. חלקם דורשים מיומנויות או סוג כלשהו של נוחות רמה עם תוכנה כמו excel אבל זה יכול בקלות ללמוד בעבודה.

המשימות הפשוטות ביותר להזנת נתונים יחייבו אותך רק להקליד מספרים כדי שלא יהיה הרבה מה ללמוד בכלל.

משימת הזנת נתונים, לדוגמה, עשויה לדרוש ממך לקחת מידע ממסמך PDF ולהקליד אותו בגליון עבודה שבו הכישורים הנדרשים היחידים יהיו תשומת לב לפרטים.

הדבר הנהדר בעבודה בהזנת נתונים הוא שסביר להניח שיהיה מקום לגדול. אמנם זה יכול להיות ארצי, ייתכן שיש מקום בשבילך לקחת על תפקיד ניתוח או סטטיסטי יותר בעתיד אם אתה מעוניין לעבוד על הכישורים שלך.

שעתוק

אתה יכול להיות משולם להקשיב אודיו ולאחר מכן להקליד אותו לתוך כתב יד. תמלול אינו דורש מיומנויות קודמות, אך ככל שאתה מהיר ומדויק יותר, כך טוב יותר.

יש תוכנה שעושה את זה עכשיו, אבל חברות עדיין להעסיק אנשים מדי כי זה יכול להיות מדויק יותר. ייתכן שאתה מתמלל פגישות, סרטוני וידאו ותוכן אחר. עבור חלק, זה יכול להיות משעמם אבל עבור אחרים, אתה יכול להקשיב או לצפות כמה תוכן מעניין שאתה יכול ליהנות בעת עבודה בו זמנית.

שירות לקוחות

משרות שירות לקוחות הן לעתים קרובות במיקור חוץ ומאפשרות לך לעבוד מהבית בכל מקום בעולם. אתה תענה לשיחות של לקוחות, הודעות דוא"ל, תקשורת באמצעות צ'אט מקוון ועוד.

זו יכולה להיות אפשרות נהדרת אם אין לך כישורים מכיוון שהדרישה היחידה היא שתוכל לדבר עם הלקוח וללמוד קצת על החברה והמוצר מראש.

 המסייע הווירטואלי

להיות עוזר וירטואלי הוא בעצם להיות עוזר אישי לאדם או לעסק. תוכללתזמןפגישות, לקבוע פגישות, לבצע שיחות ולבצע משימות אחרות. רוב הכישורים שאתה'צריך הם אלה שאתה כבר משתמש בחיי היומיום שלך אז זהבאמתלא שונה.

אחד הכישורים העיקריים הדרושים הוא ארגון כך שאם זהלאמשהו שאתה טוב בו, זה לא יכול להיות המסלול הטוב ביותר עבורך.

כתיבה עצמאית

הכתיבה אולי נראית מאיימת, אבל אם אתה'סופר הגון, כבר יש לך את הכישורים הדרושים לך. הכתיבה כוללת לעתים קרובות מחקר ויצירת מחשבות מפותחות, אך היאאינהדורשת המון כישורים נוספים.

אם אתה אוהב לכתוב לשקול את האפשרות הזאת אשר יכול להיות פורקן כיף ויצירתי ופחות ארצי מאשר עבודות נווד דיגיטליות אחרות. כמו כן, אתה יכול נישה בנושא שמעניין אותך אז אתה תמיד לומד דברים חדשים וכותב על משהו שאתה אוהב.

כתיבת בלוגים

פתיחת בלוג יכולה לקחת זמן להרים, אבל ברגע שהוא עושה את זה יכול להיות עושה כסף גדול. אם אתה נהנה לכתוב אבללארוצה לכתוב עבור אנשים אחרים ובמקום זאת רוצה לבנות מותג משלך אז זו אפשרות נהדרת.

אתה יכול אפילו לתרגל על ידי כתיבה עצמאית לאנשים אחרים תוך בניית בלוג משלך בצד. זוהי אפשרות נהדרת ולא דורשת מיומנויות קיימות כי אתה יכול לכתוב על דברים שאתה מעוניין וכבר יודע קצת על.

פתח עסק משלך

אם אתה רוצה לעבוד עם הכישורים הנוכחיים שלך, שקול להקים עסק משלך. אולי יש לך תחביבים שאתה יכול להפוך להופעה בתשלום או משהו שאתהרוצהללמוד לעשות.

זוהי דרך מצוינת לשלוט במצב ולעבוד עם הכישורים שיש לך כיום או כישורים שאתהרוצהשיהיו לך. בניית המותג שלך גם יוצרת אינסוף הזדמנויות. זה יכול לקחת זמן לגדול אבל שווה את זה בסופו של דבר.

מנהל מדיה חברתית

אתה כנראה כבר משתמש במדיה חברתית כך שאין שם עקומת למידה, מדיה חברתית יכולה לעשות עבודה דיגיטלית טובה.

אתה יכול ליצור תוכן, לכתוב את העותק לפוסטים, לתכנן אסטרטגיה, לחקור ולעבוד על יצירת גרפיקה והרכבת תמונות. זו בהחלט עבודה ללא כישורים אלא אם כן אתה'חדש במדיה החברתית. אם אתה אוהב מדיה חברתית אז העבודה הזאת תהיה די קלה ומהנה מדי.

שיווק שותפים

דרך מצוינת להרוויח כסף באינטרנט כי'קל מאוד לעשות הוא שיווק שותפים שהוא המעשה של קידום מוצרים שבו אתה מרוויח עמלה קטנה על מכירות.

אתה יכול לעשות את זה בדף מדיה חברתית משלך או בבלוג. אמנם זה בדרך כלללאעושה לך המון כסף להתחיל, ככל שאתה יכול להגיע יותר אנשים וככל שאתה משווק את המוצרים טוב יותר, כך אתה יכול לעשות יותר עמלה.

אתה יכול להצטרף לתוכניות ואתרים כמו לדעת את זה או תוכנית השותפים של אמזון כדי להתחיל מיד. שיווק שותפים הוא עבודה דיגיטלית נהדרת שיש בצד של כל דבר אחר שאתה'עושה.

זהמקורהכנסה פסיבי מאוד ואתה לא צריך להיות מועסק על ידי אף אחד. אתה יכול להתחיל עם מוצרים שכבר בבעלותך ואוהב ולאט לאט להגיע למותגים עבור קוד הנחה ומוצר לקדם. ההכנסה אינה אמינה במיוחד משום שהיא תמיד משתנה, אך היא'זו המולה צדדית מדהימה לכל דבר אחר שאתה'עושה כדי להרוויח כסף.

השפעה

אם יש לך מדיה חברתית, אתה יכול להיות משפיע. לוקח זמן לבנות קהל מעריצים נאמן, אבלזהאפשרי.

עבוד על אוצר המדיה החברתית שלך, על הפצת תוכן באיכות גבוהה ומעורבות עם העוקבים שלך, תוכל לבנות לאט לאט את הבא. זה יאפשר לך לקדם מוצרים, ליצור מודעות ולשתף פעולה עם מותגים כדי להרוויח כסף. אתה יכול גם לעשות שיווק שותפים כמשפיע כמקור הכנסה נוסף.

 ללמד אנגלית

אתה כבר מדבר את השפה אז אתה יכול גם ללמד את זה! אנשים רבים חושבים שאתה צריך תואר כדי ללמד שפה, אבל זהלאבהכרח המקרה.

ישנם אתרים רבים שבהם אתהלאצריך תואר ראשון או השכלה גבוהה ללמד. הם משלמים היטב ומאפשרים לך לעבוד מכל מקום בעולם.

דרכים לבניית כישורי נוודים דיגיטליים

אפשרות נוספת תהיה להתחיל את חיי הנווד הדיגיטליים שלך עם עבודה ללא מיומנות כמו אחת האפשרויות לעיל תוך עבודה בו זמנית על בניית הכישורים שלך, כך שתוכל למצוא עבודה מקוונת אתה'מעוניין יותר.

ישנן דרכים רבות לצבור ניסיון ולעבוד על הכישורים שלך ומתחתיך'תמצא כמה הצעות. אם ברצונך למצוא עבודה הדורשת מומחיות וכישורים,'תרצה להתייעץ עם הרשימה שלהלן.

בניית תיק השקעות

כאשר אתה מתחיל לראשונה ללא כישורים כנווד דיגיטלי,לאיהיה לך מה להראות בעצמך. כאשר אתה מקבל עבודות, להגדיל את הכישורים שלך, ולצבור ניסיון אתה צריך ליצור תיק שאתה יכול להשתמש בו כדי להשיג עבודות בעתיד.

בניית תיק השקעות היא דרך מצוינת להשוויץ בכישורים שלך ככל שאתה הופך להיות יותר ויותר בקיא. העבודה הדיגיטלית הראשונה שלך יכולה להיות מאבק למצוא אם העסק מחפש כישורים קיימים ואין לך אותם.

על ידי יצירת תיק עבודות, תוכל להתחיל להשוויץ בכישורים שלך לפני שבאמת יש לך אותם. כל מה שצריך זה להאמין בעצמך עד שגם אנשים אחרים יעשו את זה!

הצע לעבוד בחינם

אם אתה באמת רוצה להיות צלם, להציע לצלם את החברים והמשפחה שלך בחינם, כך שתוכל לעבוד על בניית תיק שיציג את הכישורים שלך.

איןלך כישורי צילום, מלכתחילה? למה לא ליצור אותם. ככל שתוכל להתאמן יותר, כךיהיהלך סיכוי טוב יותר למצוא אנשים לעבוד איתם, וכך תהיה לך יותר הצלחה. אם אתה מתחיל על ידי תרגול ועושה דברים בשביל הכיף או בחינם תתחיל למצוא עבודה כפי שאתה מתחיל לבנות את הכישורים שלך.

התחל בקטן

אם אתה באמת רוצה להיות כותב תוכן אבל אין לך ניסיון, התחל עם מחיר שאנשיםלאיכולים להתעלם ממנו. עבוד תמורת תשלום קטן מאוד, כך שתוכל להכניס את הרגל שלך בדלת, להתאמן ולהתחיל לבנות את תיק ההשקעות שלך.

לאחר ש 'תצבר ניסיון' אתה בונה את כישורי הכתיבה שלך, תוכל להעלות את המחירים שלך. זוהי דרך מצוינת למשוך את תשומת הלבשלאנשים כאשר אין לך כישורים רבים עד חסרי מיומנויות, מלכתחילה.

משרות מקוונות גדלות ללא הרף בשפע. יש יותר אפשרויות שם בחוץ והם'הופכים להיות קלים יותר למצוא.

כתיבת תגובה

Scroll to Top