איך אני יכול לעבוד בחו"ל ללא ניסיון?

האם אתה רוצה לחיות בחו"ל, אבל לא בטוח איך להרשות לעצמו את זה? צריך למצוא עבודה בחו"ל ללא ניסיון?

הדרך הטובה ביותר לנסוע ולחיות בחו"ל היא על ידי מציאת עבודה בחו"ל. עבודה בזמן נסיעה היא דרך מצוינת להגדיר את העלויות שלך ומאפשר לך לנסוע זמן רב יותר.

חלק מהמשרות הללו יהיו רק עבודה בהתנדבות ואחרות יקבלו משרות בתשלום.

עם זאת, רוב עבודת ההתנדבות תציע לכם חדר ולוח בחינם, וזו דרך מצוינת לקזז את העלויות שלכם אם אתם רוצים לנסוע או לחיות בחו"ל במשך שנה או יותר.

1. עבודה על סופריאצ'ים

אם אתה רוצה לטייל בעולם, לקבל תשלום ולא להישאר במקום אחד אז לעבוד על יאכטת על היא דרך מצוינת לעשות את זה. עמדה זו מאפשרת לך לעשות כסף טוב, לטייל בעולם ולעשות קשרים גדולים לאורך הדרך. זה גם דורש מעט מאוד ניסיון!

ברגע שאתה נשכר על יאכטה הם יכשירו אותך ויעצבו אותך כמו שהם רוצים שתהיה. זה לוקח קצת השקעה בצד שלך. בהתחלה, התחל על ידי מקבל STCW 95 שלך ואת ENG 1 שלך, שהם תעודות שאומרות שאתה בטוח לעבוד בים.

אלה ניתן להשיג בקלות בתוך שבוע וברגע שיש לך אותם אתה חופשי לקבל עבודה על כמעט כל יאכטה בכל מקום בעולם. יש גם רשת נהדרת שתעזור לך למצוא עבודה.

2. הוראת אנגלית באינטרנט

האינטרנט שינה את העולם בכל כך הרבה דרכים ופתח נסיעות להרבה יותר אנשים. אם אתה רוצה לטייל בעולם ולעשות מסלול משלך אולי כדאי לך לחשוב על הוראה באינטרנט. VIPkid היא דרך מצוינת להיות הבוס שלך, לעשות את השעות שלך ולהרוויח כסף בעת נסיעה.

אתה לא צריך שום ניסיון בהוראה, למרות שזה עוזר. כל מה שהם דורשים זה שאנגלית היא שפת האם שלך ולעבור כמה מבחנים לפני שתוכל ללמד. זוהי הזדמנות נהדרת לכל מי שרוצה לעשות את השעות שלהם. אתה יכול לבחור כמה אתה עובד, מאיפה אתה עובד ומאילו שעות אתה רוצה לעבוד.

נותן לך את הגמישות שאתה צריך לחיות ולנסוע לחו"ל.

 3. עבודה באוסטרליה

לאוסטרליה יש זה זמן רב גבולות פתוחים כדי לאפשר לזרים להיכנס ולבלות שנה בחו"ל, על ידי מתן אשרת עבודה לשנה אחת.

עם זאת, אתה לא יכול לטוס מעל ולעשות כל עבודה שאתה רוצה, כפי שיש להם כמה דרישות על אילו עבודות אתה באמת מסוגל לקחת. אבל רוב העבודות שהם מאפשרים לך לעבוד לא דורשות ניסיון.

הדרישות היחידות שיש להם הן הגיל שלך ואיזה דרכון יש לך. הם דורשים ממך להיות מתחת לגיל 30, אבל אם אתה מתחת לגיל 30 זו דרך מצוינת לחיות בחו"ל במשך שנה בזמן שאתה עדיין יכול להרוויח הכנסה.

4. הוראת אנגלית באסיה

הוראת אנגלית באסיה תמיד הייתה אחת המשרות הטובות ביותר למגורים בחו"ל. זה דורש ממך להשקיע קצת מזמנך עם קבלת רישיון TEFL שלך, אבל יש תוכניות נהדרות שם בחוץ שיעזרו לך לקבל TEFL שלך להגדיר אותך עם עבודת הוראה ישר מהקורס.

הקורס אורך כ-4 שבועות ובדרך כלל נעשה בארץ בה בוחרים לחיות ולעבוד. לכל מדינה יש שכר חודשי שונה, אבל זה בדרך כלל יותר ממספיק לחיות במדינה הזאת ולחסוך כסף בזמן שאתה עובד.

5. בית/ישיבה לחיות מחמד

העבודה הזאת לא משתלמת, אבל אתה מסוגל לעבוד בחו"ל ללא ניסיון, וטכנית לא הייתי קורא לזה "עבודה". משחק ישיבה בבית הוא דרך מצוינת לנסוע בחינם. תוכלו לבחור את המקומות בהם תרצו לנסוע ולראות לאיזה בית יושב או עבודות ישיבה לחיות מחמד זמינות.

כפי שאמרתי, זה חלטורה ללא תשלום, אבל אתה יכול לקבל לינה חינם בתמורה לצפייה חיית המחמד של מישהו בזמן שהם בחופשה. זה גם נהדר כי אתה מקבל לבחור את משך השהייה שלך. זוהי דרך נהדרת לקזז את עלויות הנסיעה שלך.

אם אתה מלמד באינטרנט או שיש לך עבודה מקוונת אחרת, זה עושה את זה אפילו טוב יותר. יש תשלום קטן להירשם לישיבה בבית, אבל ברגע שאתה מקבל את העבודה הראשונה שלך זה ישלם על עצמו.

6. אופיר

אם אתה נהנה מילדים ורוצה עבודה בחו"ל ללא ניסיון, פתרון נהדר הוא להפוך לאופיר. אופיר היא מטפלת שגרה. אתה מקבל לבחור את המדינה ולאן אתה הולך, יחד עם כמה ילדים אתה מוכן לטפל, כמה שעות אתה רוצה לעבוד ואיזו סביבה אתה תהיה להגדיר עם.

רוב האתרים עובדים הרבה כמו טינדר, אבל במקום להתאים בנים ובנות יחד, זה תואם משפחות עם Aupair של. אתה יכול לחפש משפחות באזורים שבהם היית רוצה לעבוד. רוב הזמן אתה מקבל חדר ולוח ומלגה קטנה בזמן העבודה.

כל מצב הוא שונה, אז אתה צריך למצוא את הסביבה המתאימה למה שאתה מחפש. להיות Aupair היא דרך מצוינת לקבל תחושה מקומית עבור התרבות שכן אתה תגור עם משפחה בחו"ל.

7. Workaway

Workaway הוא האתר הגדול והפופולרי ביותר עבור תוכניות חילופי עבודה בחו"ל. אתה יכול למצוא עבודה כמעט בכל מקום בעולם באתר זה תמורת דמי הרשמה קטנים בלבד. הדבר הטוב ביותר בתוכנית זו הוא שאתה מסוגל לעבוד בחו"ל ללא ניסיון. יש אלפי משרות ברשימה, נותן לך שפע של אפשרויות כמעט בכל מיקום.

החיסרון היחיד של תוכנית זו הוא שרוב המשרות אינן משולמות, אם כי אתה מתוגמל עם חדר ולוח בחינם. אם יש לך קצת כסף שנחסך לטיולים בזמן שאתה נוסע ורק רוצה לקצץ בחלק מהעלויות שלך עבודה היא דרך מצוינת לעשות זאת.

8. התנדבות

התנדבות היא דרך נוספת לתת בחזרה לקהילה תוך כדי עבודה בחו"ל ללא ניסיון. בדרך כלל לא תוכל להרוויח כסף ממשרות אלה, אך סביר להניח שהם ישלמו לך בחדר ובגלשן, מה שיאפשר לך לחיות בחו"ל עם עלות נמוכה מאוד.

זה גם נהדר עבור כל מי שרוצה לעקוב אחר התשוקה שלהם, בין אם זה לעבוד עם פילים, צבים, עצלנים או לעזור לבנות בתי ספר או בתים לנזקקים.

יש כל כך הרבה אפשרויות לבחירה כי אתה בטוח למצוא משהו שמעורר את העניין שלך.

 9. אתר סקי

אם אתם אוהבים להיות בחוץ ואוהבים את השלג, אתרי סקי תמיד מחפשים מטיילים בינלאומיים לעמדות אירוח.

יש כל כך הרבה משרות לבחירה; בכל מקום מעבודה במסעדות, ללמד שיעורי סקי או סנובורד ואפילו להיות מפעיל מעלית. החלק הטוב ביותר הוא שאתה מסוגל לעבוד בחו"ל ללא ניסיון ולקבל תשלום.

רוב ההרים יממנו את הוויזה שלך כדי לעבוד לעונה ואפילו יעזרו לך להשיג אותה. ליהנות משנת פער חורף היא דרך מצוינת לעבור לחו"ל, להרוויח קצת כסף וליהנות מאוד בזמן שאתה עושה את זה.

10. פתח בלוג

אוקיי, זה לוקח קצת יותר זמן כדי לקבל להגדיר ולמעשה להרוויח כסף, אז לא מצפה להתחיל להרוויח כסף מיד או אפילו בשנה הראשונה.

אבל פתיחת בלוג יכולה להיות דרך מצוינת לחיות בחו"ל, לנסוע לאן שאתה רוצה ולעשות כסף בזמן שאתה עושה זאת.

החלק הטוב ביותר הוא, אתה יכול להתחיל אחד על מה שאתה מעוניין.

אם יש לך אהבה לסוסים, יש הרבה אנשים שם בחוץ שישמחו לשמוע על זה. האפשרויות הן אינסופיות כשמדובר בהקמת בלוג, אבל יש גם הרבה שאתה צריך ללמוד על פתיחת בלוג כולל אירוח.

11. עובד דיגיטלי עצמאי

אם יש לך כישורי מחשב מה כל כך אי פעם אתה יכול למצוא עבודה על Fiverr. החל מכתיבת תוכן עצמאי, קידום אתרים, מעצב גרפי ועד אפילו כתיבת פרופילי היכרויות של אנשים על באמבל.

יש משהו לכולם ב-Fiverr ולכל רמות המיומנות. אתה יכול ליצור שעות משלך ולעבוד כמה או מעט ככל שתרצה.

זה גם מקום נהדר למצוא עובדים עצמאיים לכל דבר שאתה רוצה למיקור חוץ. הקפד לבדוק Fiverr ולראות מה עבודה אתה יכול למצוא.

1 תגובות על “איך אני יכול לעבוד בחו"ל ללא ניסיון?”

  1. אמיר

    וית המשתמש

    חווית משתמש משפיעה על החוויה של משתמש באתר או ביישום. מה שצריך לעשות כדי לעבוד באופן יעיל בחווית המשתמש הוא להבין את העדפות, הצרכים והתקוות המשתמש. עליך לתקשר עם הציבור שלך וללמוד על הצרכים שלהם, כדי שתוכל לבנות פתרונות שמתאימים להם. התעקש מעל הפרטים והתחשב באתגרים שיכולים להתרחש בדרך לקבלת תוצאה מושלמת.

כתיבת תגובה

Scroll to Top